اولین بتای iOS 10 برای توسعه دهندگان منتشر شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل روز گذشته اولین بتای iOS 10 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد؛ این بروزرسان که با فاصله زمانی حدودا یک هفته از انتشار رسمی iOS 10 صورت گرفت، حاوی بازسازی شماری مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری است و افزون بر این ویژگی های مختصری هم به سیستم عامل اضافه می کند.


در حال حاضر توسعه دهندگان ثبت نام شده از طریق بخش مربوط شان در وب سایت اپل قادر به دریافت بروزرسان نسخه بتا هستند و روز جمعه نیز آزمایندگان عمومی می توانند نسخه مورد اشاره را دریافت کنند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

بروزرسان ۱۰.۱ از سیستم عامل یاد شده، ویژگی «پرتره» را برای دوربین آیفون ۷ پلاس به همراه می آورد که خبر خوبی برای دارندگان این مدل به حساب می آید. ویژگی یاد شده هنگام عکس برداری، پس زمینه را کمی مات می کند که این امر موجب مرکز توجه قرار گرفتن سوژه می شود و به چشم نوازتر شدن تصویر می انجامد. لازم است به این نکته اشاره کنیم ویژگی یاد شده که به دوربین های حرفه ای DSLR اختصاص دارند، تاکنون از طریق برخی اپلیکیشن های عکاسی شبیه سازی می شدند اما حالا اپل این کار را با بهره گیری از لنزهای دوگانه انجام می دهد.

در رابطه با iOS 10 باید اشاره کنیم که از این نسخه ی سیستم عامل به عنوان مهم ترین بروزرسان iOS یاد می شود؛ از ویژگی های قابل توجه آپدیت مذکور می توان به سازگاری سیری با شماری اپلیکیشن های غیر اپل و پیام رسان تحول یافته اشاره کرد. همچنین لاک اسکرین و مرکز اعلان ها نیز در این بروزرسان تغییرات موثری را به خود دیده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.