نظرسنجی وب سایـت ۹To5Mac: دوربین آیفون ۷ در عمل چه تفاوتی با دوربین آیفون ۶s دارد؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

پیش از معرفی پرچمداران جدید اپل، شایعات پیرامون دوربین آیفون ۷ و ۷ پلاس به شدت در وب سایت های خبری دست به دست می شدند؛ سرانجام موعد معرفی این اسمارت فون ها فرا رسید و اپل در جریان مراسمی از دستاورد تازه اش پرده برداشت و همان زمان روی کیفیت قابل توجه دوربین هر دو آیفون بسیار مانور داد. محصولات یاد شده حالا دیگر به دست کاربران رسیده و از همان روزهای نخست پس از عرضه هر دو نمونه ۴.۷ و ۵.۵ اینچی در زیر ذره بین شماری قرار گرفتند.


پایگاه اینترنتی ۹TO5Mac که اخبار پیرامون اپل را به طور جدی پوشش می دهد، در طی یک نظر سنجی از کاربرانش خواسته تا چنانچه هر یک از پرچمداران جدید اپل را خریداری کرده اند در مورد کیفیت دوربین آنها نظر خود را مطرح کنند. نتایج حاصل شده از نظرسنجی را تا کنون می توان در دو گروه بررسی کرد؛ یکی نظرات مربوط به آیفون ۷ و دیگری در رابطه با مدل ۵.۵ اینچی. گزارشات کاربران از این حکایت می کند که کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین تک ۱۲ مگاپیکسلی آنقدرها هم «به طرز قابل توجهی بهتر» از نمونه های ثبت شده با سری ۶s به نظر نمی آیند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

نظرات دیگر هم از سوی کاربرانی است که کیفیت دوربین آیفون ۷ پلاس را امتحان کرده اند و می گویند چنانچه از در عکس برداری از لنز ثانویه تله فوتو نیز بهره گیری شود، کیفیت تصاویر به طرز چشم گیری بهبود می یابد.

همانطور که در خبرها خوانده اید، دوربین آیفون ۷ پلاس دست خوش تغییرات بسیاری شده است اما اپل در رابطه دوربین آیفون ۷ صرفا محدوده دیافراگم را به f/1.8 افزایش داده و آن را همانند مدل ۵.۵ اینچی به لرزشگیر اپتیکال مجهز کرده است.

مدل های جدید آیفون به تازگی وارد بازار ایران شده و به رسم همیشه با قیمت های نجومی عرضه می شوند؛ چناچه شما یکی از خریداران این گوشی های هوشمند بوده اید، نظرتان را در این مورد با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.