برنامه Animoto Video Slideshow Maker:ساخت کلیپ از روی عکس و ویدیو

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

screen-shot-2016-11-15-at-10-49-19-am


ساختن ویدیو کلیپ های زیبا از روی فیلم و عکس های شما

برای معرفی برنامه امروز، ما یکی از اپلیکیشن های کاربردی مرتبط با ادیت و ساخت فیلم در آیفون را انتخاب کرده ایم. بسیاری از کاربران اسمارت فون اپل، مایل هستند که از روی فیلم ها یا عکس هایی که با دوربین گوشی اپل خود می گیرند کلیپ هایی که نظمی خاص و خاطره ای ویدیویی به صورت داستانی که همراه با موزیک هم باشد، تهیه کنند.

کار این برنامه دقیقا برای این افراد مناسب است و می تواند برای تهیه کلیپ ها به آن ها بسیار کمک کننده باشد.

با انتخاب یکی از نمونه های ویدیویی که به صورت پیش فرض در برنامه قرار دارد و سپس انتخاب یکی از آهنگ های دلخواه خود روی آن، کار هنری شما آماده است!

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

screen-shot-2016-11-15-at-10-49-28-am

بعد از تهیه کلیپ هنری خود، به آسانی می توانید آن را با خویشاوندان و یا دوستان تان به اشتراک بگذارید چرا که برنامه مذکور قابلیت اشتراک برای بسیاری از اپلیکیشن های اپل مانند مسیج، فیسبوک، ایمیل، اینستاگرام و توییتر و غیره را قرار داده است.

از ویژگی های برنامه می توان برای مثال به داشتن بیش از ۵۰ نمونه کلیپ آماده، صد ها آهنگ در کتابخانه خود برنامه و بسیاری دیگر،‌ اشاره کرد.

برنامه فوق الذکر دارای دو قسمت personal یا شخصی و Basic یا معمولی است که برای استفاده کامل از هر کدام از بخش ها باید هزینه ای پرداخت کنید. هر کدام یک از این قسمت ها دارای برتری هایی نسبت به دیگری است که بسته به نوع علاقه مندی خود می توانید هر کدام را پس از خرید آن، استفاده کنید.

screen-shot-2016-11-15-at-10-49-43-am

این برنامه جزو اپلیکیشن های بسیار کاربردی برای آیفون و آیپد محسوب می شود که به حجم ۷۴ مگابایت در اپ استور به رایگان برای دانلود در دسترس است. امیدوارم که علاقه مندان به این نوع برنامه ها از معرفی امروز سایت آیفون چی، نهایت رضایت را داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.