برنامه nPlayer Plus: اپلیکیشنی توانمند برای پخش انواع موزیک و ویدئو در آیفون

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

screen-shot-2016-11-20-at-11-27-16-am


یکی از دردسر های کاربران این است که آهنگ هایی که از طریق گوشی اسمارت فون اپل خود دانلود می نمایند را بتوانند براحتی پخش کنند.

متاسفانه اپلیکیشن Music آیفون، هیچ گونه پشتیبانی یا قابلیتی برای این کار ندارد.

این برنامه اولین اپلیکیشنی است که برای iOS، تمام فرمت های ویدیو، کلیپ و موسیقی را پشتیبانی کرده و به هیچ گونه تغییر فرمتی نیازی نیست.

قبلا برای اجرای برخی از موسیقی ها یا موزیک ویدیوها نیاز به اپلیکیشن های Converter بود تا فرمت آن ها را در ابتدا تغییر و سپس اجرا کرد.

img_2434

اجرای موزیک و آهنگ و کلیپ و حتی فیلم با برنامه یاد شده، بسیار ساده است.

مزیت منحصر به فردی که برنامه دارد، streaming feature نام دارد که بدون اینکه فضای اضافی از آیفون را اشغال کند آهنگ ها یا ویدیو های موجود در آن را ذخیره و پخش می کند.

فضای کاربری در برنامه مذکور، بسیار راحت است هر چند که ممکن است مدت کوتاهی طول بکشد تا به طور کامل از تمام ابزار کنترل و گستچر آن مطلع شد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

زمانی که با تمام ابزار آن آشنایی پیدا کردید از قابلیت های برنامه، متحیر خواهید شد.

انتقال و تبادل از طریق WiFi یکی از ویژگی های شگفت انگیز آن می باشد.

کاربر با اتصال به یک شبکه وای فای می تواند به راحتی از هر نوع کامپیوتر یا دستگاهی که آهنگ یا ویدیو یا فیلم دارد، فایل مورد نظر خود را به این برنامه انتقال دهد. به همین راحتی!

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده آن، فرستادن آهنگ یا فیلم به دستگاه های مانیتوری مانند تلویزیون های هوشمند است.

اپلیکیشن nPlayer حالا از Chromecast و video cast در تلویزیون های هوشمند و دستگاه های دارای پورت HDMI، پشتیبانی کرده و به راحتی موزیک، ویدیو، فیلم و حتی عکس را در آیفون یا آیپد یا آیپاد خود، در تلویزیون پخش کنید.

screen-shot-2016-11-20-at-11-59-11-am

با این همه قابلیت و ویژگی، کمتر کسی است که با نام آن آشنایی دارد و هنوز به شهرت نامی نرسیده است. البته باید گفت که  معروفیت برنامه بزودی در بین کاربران پخش خواهد شد.

یکی از بهترین اپلیکیشن های مرتبط با موزیک است که پنهانی در اپ استور قرار دارد و مخفیانه خود را در آن جای داده است. پس با دانلود آن از معدود افرادی باشید که از اپلیکیشن های منحصر به فرد اپ استور استفاده می کنید.

screen-shot-2016-11-20-at-11-27-36-am

قیمت آن ۸.۹۹ دلار می باشد که با اطمینان کامل و بی طرفانه، هزینه کردن برای آن واقعا می ارزد. با داشتن برنامه یاد شده نیازی به هیچ گونه مدیا پلیر ندارید و می توایند برای آیفون یا آیپد خود آن را از اینجا دریافت نمایید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.