بعید است اپل واچ امسال از قابلیت سلولار برخوردار باشد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

همگان انتظار دارند بعد از این مدت طولانی که از ارائه اولین نسل از ساعت هوشمند اپل می گذرد، بالاخره تا پیش از پایان سال جاری شاهد رونمایی از نسل دوم آن باشیم. انتظار ارائه نسل دوم اپل واچ البته همراه با چند خواست مهم بوده که برای تضمین فروش بیشتر این پوشیدنی هوشمند ضروری محسوب می شوند. اگر طراحی زیباتر و باریک تر و افزودن سنسورهای بیشتر را بدیهی بدانیم، به طور قطع قابلیت اتصال به شبکه های مخابراتی نیز می تواند اپل واچ ۲ را کاملاً هیجان انگیز نماید.


با این حال اخباری که به تازگی در فضای اینترنت منتشر شده، حاکی از آن است که قابلیت سلولار برای اپل واچ سال ۲۰۱۶ آماده نمی شود. دلایل مختلفی در این خصوص مطرح شده است؛ از جمله فشار مضاعفی که آنتن های سلولار به باتری نه چندان قدرتمند ساعت های هوشمند وارد می آورند. همچنین می بایست به کمبود فضای کافی در داخل بدنه برای قرارگیری سخت افزار لازم، به خصوص با افزوده شدن مواردی چون GPS و سنسورهای سلامتی جدید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

گفته می شود اپل در ماه های اخیر جستجوی زیادی را در بین تولید کننده های مختلف برای یافتن آنتن سلولار کم مصرف انجام داده است، اما به نظر می آید هنوز تکنولوژی لازم با تمام ویژگی های سختگیرانه اهالی کوپرتینو در دسترس نیست.

بنابراین منطقی تر آن است که از اپل واچ جدید انتظار تمرکز بیشتر روی قابلیت های مرتبط با سلامتی و همچنین افزوده شدن سنسور پر کاربرد GPS وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.