ورود تصویر استیو جابز به تالار بین المللی افتخارات عکاسی

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

موزه و تالار افتخارات بین المللی عکاسی چند روز پیش، پنجاهمین سالگرد تشکیل خود را جشن گرفت و در خلال این مراسم اعلام شد که تصویری مشهور از استیو جابز، بنیان گذار و مدیرعامل فقید کمپانی بزرگ اپل را به تالار افتخارات خود اضافه خواهد کرد.


در این تالار تصاویری از افراد مشهور و پیشگامانی قرار می گیرد که با نبوغ یا ابداعات خود باعث پیشرفت هنر و صنعت عکاسی در طول تاریخ شده اند. تصویر جابز قرار است به همراه تصویر هشت فرد دیگر در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) در طی یک مراسم رسمی به تالار افتخارات عکاسی اضافه شود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

از دیگر افرادی که قرار است به این تالار راه یابند، می توان به جان نال (John Knoll) و توماس نال (Thomas Knoll) دو تن از خالقین اصلی نرم افزار مشهور فوتوشاپ، من برنز (Ken Burns) و سباستیائو سالگادو (Sebastião Salgado) دو عکاس مستند ساز اشاره کرد.

کمپانی اپل تحت مدیریت استیو جابز محبوبترین ابزار عکاسی تاریخ، یعنی آیفون را ۹ سال پیش به بازار عرضه کرد و از آن تاریخ تا کنون به کمک این وسیله بیشترین عکس در تمام تاریخ عکاسی دنیا به ثبت رسانده است، و پر بی راه نیست اگر بگوییم که دنیای عکاسی پس از تولید آیفون، وارد عصر جدیدی از شکوفایی شد. بنابراین به طور قطع ورود تصویر استیو جابز به تالار افتخارات و موزه بین المللی عکاسی کاملاً شایسته و به جا خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.