بلومبرگ: اپل بر روی توسعه اپلیکیشنی مشابه Snapchat کار می کند

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

بلومبرگ به تازگی خبر داد که کمپانی اپل در حال طراحی و تولید اپلیکیشنی مشابه SnapChat است. در این برنامه که برای آیفون در نظر گرفته شده ، کاربر می تواند یک ویدئو بسازد و فیلترهای متنوعی را روی آن اعمال کند. خبرگزاری فوق اظهار می کند که برنامه یاد شده طوری طراحی شده که کاربران تنها با یک دست شان قادر به انجام این کارها باشند. کلیه ی عملیات مربوط به ساخت ویدئو و یا ویرایش و افکت گذاری، در کمتر از یک دقیقه انجام خواهند شد؛ همچنین، شکل کلی اپلیکیشن نیز به اینستاگرام بی شباهت نیست زیرا ویدئوها در قالب یک مربع در می آیند. نکته جالب اینجاست که کاربر می تواند نتیجه کار را نه تنها در شبکه های اجتماعی، بلکه به لیست مخاطبین ش هم ارسال کند.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

خبرگزاری مذکور  عنوان می کند که گروه پروژهای Final Cut Pro و iMovie بر روی این برنامه مشغول به کار هستند و کمپانی اپل در کنار توسعه برنامه مذکور که برای سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار می گیرد، قصد دارد توجهش را به ویژگی های اجتماعی سیستم عامل iOS بیشتر کند به طوری که کاربران در به اشتراک گذاری اطلاعات شان به صورت اجتماعی، از آزادی عمل بیشتری برخوردار باشند.

بلومبرک در انتها اینطور می نویسد که قدم های بعدی در رابطه با اپلیکیشن هایی از این دست در صورتی برداشته می شوند که یک تیم دیگر که مسئولیت تایید سیاست های جدید را برعهده دارند، در زمینه اجتماعی تر کردن بیشتر iOS نظر مساعدی داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.