بهترین قاب های محافظ آیفون ۷ پلاس کدامند؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۳ دقیقه

اگر به تازگی  آیفون ۷ پلاس خریده اید، احتمالا به دنبال قابی هستید که از آیفون‌تان حفاظت کند. در صورتیکه بخواهید محصولی تهیه کنید که صرفا از تلفن همراه هوشمندتان محافظت کند یا اینکه از خط نیافتادن آن پیشگیری نماید، انتخاب های زیادی پیش روی شماست چرا که هم شرکت اپل قاب هایی برای آیفون هایش تولید می کند و هم سایر شرکت های تولید کننده این محصولات . برخی کاربران گشتن به دنبال قاب موردنظرشان را زمان بر می دانند اما در این مقاله سعی کرده ایم با معرفی بهترین ها از زحمت شما کم کنیم.


قاب چرمی اپل

screen-shot-2016-10-17-at-2-04-51-pm

شرکت اپل چند سالی است که برای آیفون قاب محافظ نیز تولید می کند و این برند، یکی از بهترین قاب ها در بازار به شمار می رود. قاب های یاد شده کاملا متناسب با گوشی هستند و در کنار زیبایی که به آیفون می دهند، محافظی خوب برای آنها نیز محسوب می شوند.

جنس چرم خالص آنها ظاهری متفاوت به گوشی می دهد و بدلیل بهره گیری از جنس طبیعی، حتی با گذشت زمان زیبایی منحصر به فردتری پیدا می کند. محافظ های اورجینال اپل در رنگ های متنوعی  ارائه می شوند؛ از آبی گرفته تا قرمز و خاکستری که برای سلیقه های متفاوت مناسب است. تفاوت اصلی این قاب ها در گران بودن‌شان نسبت به دیگر محصولات است. اما قابی با ظاهر بسیار زیبا و مقاوم و البته برای مدت طولانی می خواهید، پس حتما هزینه‌ی بالا ارزشش را دارد.

محافظ شفاف MoKo

screen-shot-2016-10-17-at-2-28-56-pm

 

افرادی که رنگ مشکی جدید اپل انتخاب کرده اند، شاید دلشان نیاید که پنهانش کنند. اما خوب می دانید که رنگ جت بلک مانند مغناطیس اثرانگشت را جذب می کند از طرفی هم بیشتر و سریع تر خراش بر می دارند. این نوع قاب ها گزینه خوبی برای رنگ های خاص هستند که هم آنها را نمی پوشانند و درعین حال محافظ خوبی هم به شمار می آیند. این قاب ها با مواد مقاوم به خط و خراش ساخته شده اند بنابراین برای مدت زمان طولانی می توانند بسیار عالی باشند. این قاب دارای برش زیبا برای پورت گوشی است و نوع ساخت این محصول باعث می شود بلند کردن و زمین گذاشتن آن راحت باشد و همچنین هنگام دست گرفتن احساس خوبی به فرد بدهد. محافظ ساخت کمپانی موکو نسبت به مدل قبلی قیمت مناسب تری دارد و شک نکنید که برای آیفون‌تان عالی خواهد بود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

قاب نازک و شیک Spigen

screen-shot-2016-10-17-at-6-25-30-pmاگر به استفاده از قاب های شفاف علاقه‌ای ندارید اما هنوز به دنبال حفاظت از آیفون‌تان هستید، قاب Spigen نازک انتخاب خوبی است که با تنوع رنگی مشکی، نقره ای جلایی، طلایی و رز گلد گزینه خوبی محسوب می شوند و  گوشی را هم ضخیم و برآمده نمی کنند. این مدل، گوشی را به خوبی می پوشاند و از چهار طرف و پشت آن نیز نسبت به ضربه و خراش محافظت می کند. با برش های مناسبی که در قاب تعبیه شده، به جای پوشش روی دکمه‌ها مستقیما آنها را می فشارید. قاب Spigen برای افرادی مناسب است که دنبال محافظ خیلی خاص و گران قیمتی نیستند و در عین حال می خواهند از آیفون‌شان به خوبی نگهداری کنند.

محفاظ ترنسفورمر i-Blason

screen-shot-2016-10-17-at-6-42-11-pm

اگر بزرگترین نگرانی‌تان به محافظت از آیفون برمی گردد، محافظ ساخت i-Blason یکی از بهترین هاست. این قاب دولایه ای، با لایه بیرونی مقاوم به ضربه و لایه داخلی جاذب ضربه ساخته شده و سلامت گوشی را تضمین می کند. به علاوه قاب ترنسفورمر طوری طراحی شده که در زمانی که آن را در دست ندارید، روی سطح مسطحی بصورت ایستاده قرار می گیرد. همچنین در جیب به خوبی قرار می گیرد و براحتی برداشته می شود. اگر با ظاهر این مدل مشکلی ندارید در خریدش شک نکنید.

قاب های Otterbox Symmetry

screen-shot-2016-10-17-at-6-55-28-pm

در نهایت چنانچه به دنبال قاب خوبی برای حفاظت آیفون تان هستید که در عین حال برآمده و بزرگ هم نباشد این مدل همانی است که می خواهید. این نوع قاب ها با رنگ های متنوع و حتی شفاف، ارائه شده اند. اگر دوست دارید، رنگ آیفون به خوبی دیده شود، مدل شفاف بهترین گزینه است. اگر  هم می خواهید کمی سلیقه‌ای تر انتخاب نمایید از میان رنگ های متنوع یکی را برگزینید. قاب یاده شده بدون بزرگ و برآمده کردن گوشی از آن به خوبی محفاظت می کند.

در پایان باید اشاره کنیم، موارد گفته شده تنها چند مدل از قاب های فراوانی هستند که در بازار یافت می شوند و با گذشت زمان نیز به تعدادشان افزوده می شود. اما اگر اکنون به دنبال قاب می گردید، در این راهنمای خرید، بهترین‌ها را به شما معرفی کردیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.