بنا به گفته یکی از کارکنان اپل، توسعه سخت افزار «آیفون ۸» آغاز شده است

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

از عمر آخرین پرچمداران اپل بیست روز بیشتر نگذشته که شنیده می شود اپل کار بروی آیفون های سال آینده را آغاز کرده است. مطابق با گزارش پایگاه اینترنتی بیزنس اینسایدر، یکی از کارمندان شرکت مورد اشاره عنوان کرده که سخت افزار «آیفون ۸» در یکی از کشورهای آسیایی در دست توسعه است.


فرد مورد اشاره که نامش عنوان نشده، در یکی از دفاتر اپل در همان کشور مشغول به کار است که بنا به گفته تیم کوک، مدیر اجرایی اپل، این دفتر دومین مرکز بزرگ تحقیق و توسعه اهالی کاپرتینو قلمداد می شود. کارمند یاد شده همچنین اضافه می کند که طراحی آیفون ۸ قرار است به طرز کاملا قابل توجهی با سری ۶ و ۷ تفاوت داشته باشد و همچنین دوربین ها نیز با بهبودهایی روبرو می شوند. وی به جزئیات دیگری در این رابطه اشاره نکرده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

پیش از این هم در گزارشات مطرح شده بود که آیفون در سال ۲۰۱۷ با پنل نمایشی AMOLED و با حاشیه های دوطرف خمیده تولید می شود؛ همچنین به این موضوع نیز اشاره شده بود که اپل مسئولیت تولید صفحه نمایش ها خمیده را به سامسونگ واگذار کرده است.

نکته ای که اینجا به نظر می رسد اینست که آیا در واقع نام آیفون ۸ صحت دارد؟ چرا که با نگاهی به رسم همیشگی اپل در نامگذاری اسمارت فون هایش و با معرفی آیفون ۷، پرچمداران سال آینده می بایست آیفون ۷s نامیده شوند. اما شماری معتقدند از آنجایی که اپل قصد کرده طراحی تلفن هوشمند سال آینده را دگرگون سازد پس نباید انتظار داشت که برای نامگذاری آن از رسوم همیشگی پیروی کند.

پایگاه اینترنتی یاد شده عنوان می کند که در پی تماس با شماری مسولین اپل در رابطه با ارائه با جزییات بیشتر حول آیفون ۸، آنها از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.