قریب به نیمی از دستگاه های سازگار اپل، به iOS 10 بروزرسانی کرده اند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

آمار منتشر شده از سوی شرکت آماری میکس پنل از بروزرسانی ۵۰ درصدی دستگاه هایی خبر می دهد که قابلیت نصب iOS 10 را بر روی آیفون، آیپد و آیپاد تاچ داشته اند. بروزرسان یاد شده کمتر از دو هفته پیش برای عموم عرضه شد که تغییرات جالب توجهی به خود دیده است. میکس پنل دقیقا اشاره می کند در حال حاضر ۴۸.۱۶ درصد دستگاه های سازگار، iOS 10 را اجرا می کنند.


اپل برای دریافت بروزرسان iOS، مانند اندروید محدودیتی در مدل گجت هایش اعمال نمی کند؛ با عنایت به این موضوع کلیه ی دستگاه هایی که قابلیت بروزرسانی دارند می توانند از استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل یاد شده بهره مند شوند. آمارها نشان می دهند این بار هم از نسخه جدید iOS به خوبی استقبال شده حال آنکه iOS 9 هنوز رکورد دار تعداد بروزرسانی قلمداد می شود. در حالی که شماری از صاحبان ابزارهای هوشمند یاد شده هنوز به این نسخه مهاجرت نکرده اند، انتظار می رود در آینده نزدیک آمار بروزرسانی با افزایش روبرو شود و ممکن است مانند نسخه قبلی از هر ۱۰ دستگاه، ۹ تای آنها  آی او اس ۱۰ را دریافت نمایند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

بر اساس این گزارش به نظر می رسد اپل با تمام وجود قصد دارد تجربه iOS 9 را یک بار دیگر تکرار کند. میکس پنل گزارش می دهد که در حال حاضر ۴۷.۷۹ درصد از گجت های هوشمند اپل، همچنان نسخه نهم از سیستم عامل iOS را اجرامی کنند.

اگر شما هم عضو آن دسته کاربرانی هستید که آیفون یا آیپدتان را به iOS 10 بروزرسانی کرده اید، به مقاله های آموزشی در گروه iOS نگاهی بیاندازید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.