تیم کوک اولین عکس های گرفته شده با آیفون ۷ پلاس را منتشر کرد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در پی معرفی نسل جدید آیفون در چهار شنبه شب گذشته، دیروز تیم کوک عکس هایی را منتشر کرد که اولین عکس های رسمی گرفته شده توسط  آیفون ۷ پلاس محسوب می شوند. در ثبت این تصاویر از بالاترین قابلیت های دوربین با لنز دوگانه گوشی یاد شده استفاده شده است.


2016-0911-tennessee-titans-minnesota-vikings-game-iphone-7-plus-si537_tk1_02718_iphone-800x600

این تصاویر توسط عکاس وب سایت Sports Illustrated، آقای «دیوید ای. کلاتو » ثبت شده اند و مربوط به آخرین بازی دو تیم «تایتان» و «وایکینگ» می شوند. کلاتو برای ثبت این عکس ها از دوربین ۱۲مگاپیکسلی آیفون ۷ پلاس بهره برده که به لطف لنزهای دوگانه قادرند تا دو برابر زوم اپتیکال داشته باشند.

2016-0911-tennessee-titans-minnesota-vikings-game-iphone-7-plus-si537_tk1_02657-800x600

همانطور که مشاهده می کنید عکس ها از فاصله ی دور گرفته شده اند و در عین حال بسیار شفاف هستند که احتمال می رود به دلیل وجود یک لنز تله فتو در دوربین این گوشی هوشمند باشد. در میان این عکس های با کیفیت، جای عکسی که در نور کم گرفته شده باشد خالی است و تمام عکس ها در نور روز که برای عکاسی بسیار مناسب است ثبت شده اند.

اپل وعده داده است که تا پایان امسال یک قابلیت عکاسی جدید به برنامه دوربین افزوده می شود به نام «Portrait»؛ با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند هنگام عکس برداری از چهره، پشت زمینه را مات و پیش زمینه را شفاف کنند. این تکنیک که با دوربین های DSLR  قابل انجام است به زودی به آیفون می آید و عکس های زیبایی را ثبت می کند.

2016-0911-tennessee-titans-pregame-ceremony-iphone-7-plus-unknown-15-800x520

مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۷ هم از یک دوربین بسیار با کیفیت بهره می برد اما ویژگی هایی مانند لنز تله فوتو با امکان زوم اپتیکال دو برابر در این نمونه قرار نگرفته اند. هر دو اسمارت فون یاد شده از ۱۶ سپتامبر به دست مشتریانی می رسند که آنها را زودتر از همه پیش خرید کرده اند . در ادامه به سایر تصاویر هم نگاهی بیاندازید:

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

first-apple-iphone-7-plus-real-world-camera-samples-4

first-apple-iphone-7-plus-real-world-camera-samples-6

first-apple-iphone-7-plus-real-world-camera-samples-7

first-apple-iphone-7-plus-real-world-camera-samples-5

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.