ظرفیت باتری آیفون ۷ و ۷پلاس فاش شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل در هنگام معرفی آیفون ۷ و ۷ پلاس از برخی قابلیت های آنها نیز رونمایی کرد؛ فیل شیلر هم ویژگی های ستودنی پردازنده A10 فیوژن را مورد بررسی قرار داد، اما مطابق معمول و بر خلاف گوشی های اندرویدی، درباره مشخصات کامل آنها حرفی به میان نیامد و بر طبق روال همیشگی، این ویژگی ها توسط دیگران یکی یکی کشف می شوند. روز گذشته، گزارشی در رابطه با میزان ظرفیت رم در هر دو مدل ۵.۵ اینچی و ۴.۷ اینچی منتشر شد، امروز هم نوبت به ظرفیت باتری می رسد.


اگر مراسم چهارشنبه شب را به یاد بیاوریم، می بینیم که بر اساس گفته های مسولان اپل، هر دو مدل آیفون۷ نسبت به نسل قبلی عمر باتری بیشتری خواهند داشت . اپل همچنین خاطر نشان کرد که SoC بکار گرفته شده در مدل های امسال از بهره وری بیشتری برخوردار هستند و به همراه بهبود هایی که در نرم افزار اعمال شده، مصرف باتری را تا میزان قابل توجهی کاهش می دهند. اما در کنار این موارد، خود باتری هم با جهش ظرفیت روبرو شده به طوریکه باتری آیفون ۶s با ظرفیت ۱۷۵۰ میلی آمپر، حالا در آیفون ۷ جای خود را به یک باتری ۱۹۶۰ میلی آمپری داده و باتری مدل ۷پلاس هم از ۲۷۵۰ در نسل پیش از خود به ۲۹۰۰ میلی آمپر افزایش یافته است.

آیفون 7 آیفون ۷

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

نکته ای که همواره در رابطه با محصولات اپل قابل تحسین بوده این است که تمام اجزاء به کار رفته در دستگاه های این کمپانی از یکپارچگی خاصی بهره می برند و بین سخت افزار و نرم افزار نوعی هماهنگی وجود دارد. این عملکرد گروهی حتی در صورتی که باتری ظرفیتی نزدیک به ۲۰۰۰ میلی آمپر هم نداشته باشد، بهره وری دستگاه را بالا برده و مصرف باتری را بسیار کنترل می کند. مورد دیگر، این است که مدل های سال گذشته یا آیفون های ۶s و ۶s پلاس نسبت به آیفون های ۶ و ۶ پلاس باتری کم ظرفیت تر و کمی کوچکتر را در خود جای داده بودند، اما با این حال با طول عمر بیشتری هم همراه بودند.

آیفون 7 پلاس آیفون ۷ پلاس

تا چند روز آینده و  پس از عرضه آیفون۷، موسسات و وب سایت ها، آزمایش های خود را بر روی دو گوشی هوشمند انجام می دهند و آن زمان دقیقا مشخص می شود که باتری های جدید در عمل تا چه میزان نسبت به سال گذشته بهبود یافته اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.