جوانی اوکراینی به طور رسمی نام خود را به آیفون ۷ تغییر داد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

شما برای آن که به رایگان صاحب یک دستگاه آیفون ۷ شوید حاضرید چه کارهایی انجام دهید؟ یک جوان ۲۰ ساله اوکراینی حاضر شده به صورت رسمی نام خود را به «آیفون ۷» تغییر دهد تا در عوض یک دستگاه از این تلفن هوشمند را به رایگان دریافت کند.


نام اصلی فردی که در تصویر ابتدای مطلب مشاهده می کنید «اولکساندر تورین» (Olexander Turin) است که از این پس باید او را «آیفون سیم» (iPhone Sim) یا همان آیفون ۷ بنامیم.

لازم به ذکر است که یک شرکت کامپیوتری ساکن پایتخت اوکراین چندی پیش اعلام کرده بود که حاضر است به ۵ نفر اولی که نام خود را در شناسنامه به آیفون ۷ تغییر دهند، یک دستگاه از جدیدترین اسمارت فون شرکت اپل را هدیه دهد. این که شرکت مذکور چه انگیزه ای از چالش عجیب و غریب داشته مشخص نیست، اما در هر حال حالا «سیم» اولین نفری است که توانسته آیفون ۷ رایگانش را دریافت نماید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

اگر از جنبه مالی به این ماجرا نگاه کنید، باید بگوییم که آیفون سیم معامله بسیار پرسودی را انجام داده است، چرا که این تغییر نام برای اون چیزی در حدود ۲ دلار هزینه برداشته، در حالی که قیمت یک دستگاه آیفون ۷ مدل پایه در کشور او چیزی در حدود ۸۵۰ دلار آمریکا است.

خواهر آیفون سیم در خصوص تصمیم برادرش گفته:

«باور انجام چنین کاری از جانب برادرم دشوار بود. هرکس در این دنیا به نحوی به دنبال نشان دادن خود است، پس چرا این کار با تغییر نام نباشد؟»

آیفون ۷ اوکراینی اعلام کرده که دوست ندارد فرزندان آینده اش بابت نام عجیب پدرشان شرمنده شوند، بنابراین قصد دارد پس از ازدواج دوباره نام اولکساندر تورین را پس بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.