حذف ظرفیت ۱۶ گیگابایتی آیپد؛ کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت، در برخی مدل ها

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل در مراسم شب گذشته اش، از مجموعه ای از محصولات به اصطلاح جدید، پرده برداشت. اما شمع مجلس، آیفون های ۷ و ۷پلاس بودند، چرا که علی رغم تنوع کافی در محصولات کمپانی یاد شده، برند اپل به نحوی مدیون اسمارت فون هایش است. این تلفن های محبوب، درمدل های جدید، تغییراتی را به خود دیدند که یکی از آنها مربوط می شود به ظرفیت حافظه ی داخلی.  نسل جدید آیفون با ظرفیت پایه ی ۳۲ گیگابایت عرضه می شود، که تصمیم بسیار موثری از سوی اپل محسوب می شود زیرا تقریبا تمام کاربرانی که یک دستگاه ۱۶ گیگابایتی ابتیاع کرده بودند( صرفا به دلیل قیمت معقول تر)، با مرور زمان به شدت با کمبود حافظه مواجه می شدند. اپل اجرای این تصمیم را به صف آرایی آیپد هایش هم تعمیم داده، به گونه ای که تمام مدل های ۱۶ گیگابایتی از لیست محصولات خط خورده اند و رقم ۳۲ جایگزین آنها شده است.


چنانچه به این تصویر نگاهی بیاندازید، مشاهده می کنید که تمام تبلت ها، از آیپد مینی گرفته تا آیپد پرو های ۱۲.۹ اینچی، همگی دارای حداقل ۳۲ گیگیابایت حافظه داخلی هستند.

ipad-list-by-storage

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

اگر بخواهید مقایسه ای انجام دهید، با توجه به تصویر پایینی می توانید تفاوت را کاملا احساس کنید:

 

ipad-prices-old

خبر خوب این است که علی رغم افزایش ظرفیت پایه از ۱۶ به ۳۲ گیگابایت، اپل قیمت ها را افزایش نداده و با همان مبلغی که برای حافظه پایین تر پرداخت می کردید، می توانید ظرفیت بالاتر را خریداری کنید. این اتفاق در مورد مدل های ۱۲۸ گیگابایتی هم تکرار شده، به نحوی که با حذف ظرفیت ۶۴ گیگابایتی، خریداران قادرند با پرداخت همان مبلغ، مدل ۱۲۸ گیگابایت را تهیه کنند.

همانطور که پیش از این در خبرهای قبلی عنوان کردیم، آیفون های اپل عضو پرفروش ترین تلفن های هوشمند در سراسر دنیا محسوب می شوند، اما این محبوبیت در مورد تبلت های این کمپانی مصداق ندارد. حالا اپل تصمیم گرفته تا قیمت برخی از آیپدهایش را تا ۱۰۰ دلار کاهش دهد، شاید این امر بتواند، افراد بیشتری را به خرید یکی از این آیپدها ترغیب کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.