درآمد بسیار امیدوار کننده اپل از فروش اولیه مک بوک پروهای ۲۰۱۶

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

با وجود انتقادات و حتی اعتراض های متعدد به مک بوک پروهای جدید اپل، اما بررسی های اولیه نشان می دهد که درآمد اپل از فروش اولیه این محصولات بسیار عالی بوده، به نحوی که در مقایسه با فروش اولیه مک بوک ۱۲ اینچی در سال قبلی رقمی ۷ برابر بیشتر را روانه حساب های اپل کرده است. در ادامه مطلب با آیفونچی همراه شوید.18950-18610-recent-laptop-launches-1-l


بررسی های موسسه آماری Slice نشان می دهد که سری تازه لپ تاپ های اپل در پنج روز اول عرضه خود چند برابر بیش از هر لپ تاپ دیگری در سال جاری فروش داشته اند و می توانند در فاصله چند هفته به اندازه یک سال مک بوک های ۱۲ اینچی رتینا مدل ۲۰۱۵ درآمد زایی کنند.

 

این اطلاعات باعث می شود که شنیده های چند روز گذشته مبنی بر غافلگیری اپل از فروش بالای نسل تازه لپ تاپ هایش را باور کنیم.  همین مسئله باعث شده بود که این شرکت سفارش برای قطعات اولیه لپ تاپ هایش را به شکل چشمگیری افزایش داده تا بتواند به نیاز روز به فزونی بازار پاسخ دهد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۹

بسیاری از کاربران، به خصوص افراد حرفه ای، انتقادات فراوانی را نسبت به محصول تازه اپل ابراز کرده اند. از دید این گروه حذف تمام درگاه های پرکاربرد و جایگزینی آنها با تنها یک نوع درگاه (تاندربولت ۳ / USB-C) رفتاری غلط و غیر مفید است.

با این وجود اما به نظر می رسد کاربران عادی مشکل چندانی با این مسئله ندارند و عاشق مک بوک پروهای جدید شده اند. فیل شیلر درباره جدیدترین محصول کمپانی کالیفرنیایی می گوید:

«ما باور داریم که تصمیمی عقلانی در خصوص مک بوک پروهای جدید اتخاذ کرده ایم و بهترین نوت بوک ها تا کنون را تولید نموده ایم، با این وجود ممکن است برخی نتوانند در ابتدا با آن کنار بیایند. مشکلی وجود ندارد، بسیاری این احساس را در خصوص نخستین iMac نیز داشتند، اما همه چیز خوب از کار درآمد.»

با همه این ها اما اهالی ساکن کوپرتینو با کاهش قابل توجه قیمت مبدل های USB-C به نوعی بر صحت نسبی انتقادات مهر تاییدی زدند و تلاش کردند تا حد ممکن دل منتقدین را نیز به دست بیاورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.