دسته بندی ۴۸۹ دستور دستیار صوتی Siri در یک وبسایت

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

دستیار صوتی دیجیتالی Siri در طی سال هایی که از رونمایی آن می گذرد، همواره بر قابلیت های خود افزوده است و حالا کارهای فراوانی را می توان با کمک آن انجام داد و اطلاعات بسیاری را از طریق این دستیار دیجیتالی به دست آورد.


شما می توانید از سیری درباره قابلیت ها و شیوه عملکرد خودش بپرسید و این دستیار دیجیتالی می تواند مثال های متعددی از توانایی هایش را به رخ شما بکشد. اما آیا می توان از این طریق از همه توانایی های Siri مطلع شد؟

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۹

وبسایت Hey-Siri.io تلاش کرده تا به این نیاز پاسخ دهد. در این سایت مجموعه ۴۸۹ دستور مختلف در ۳۵ رده گوناگون طبقه بندی شده است که با مراجعه به هرکدام از آنها شیوه پرسش صحیح و نحوه پاسخگویی دستیار صوتی اپل برای شما به نمایش درخواهد آمد. این دسته بندی ها شامل مواردی چون سرویس هوم کیت، انسان ها و مراودات، کتاب ها، موسیقی، جستجو و معنایابی، زمان و یادآورها و . . . می شود.

شما همچنین می توانید دستور های مختص سیستم عامل آیفون ها و آیپدها (iOS) و همچنین مک بوک ها (macOS) را به صورت مجزا مشاهده کنید. همچنین دستورات به دو زبان انگلیسی و آلمانی در دسترس خواهند بود.

ذکر این نکته نیز ضروری است که اپل همواره در حال افزودن قابلیت های جدید به سرویس دستیار صوتی خود است، پس می بایست انتظار داشت که به مرور زمان فهرست دستورات ثبت شده در سایت مذکور افزایش یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.