شایعه: تنها آیفون جدید ۵.۵ اینچی به رم ۳ گیگابایتی مجهز خواهد بود

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

آقای مینگ چی کو یکی از مشهورترین تحلیلگران محصولات اپل است که در سال های گذشته بسیاری از پیش بینی های او در خصوص محصولات این شرکت با دقت بالایی به حقیقت پیوسته است. او پیش از این اعلام کرده بود که آیفون های امسال به احتمال زیاد از حافظه رم ۳ گیگابایتی برخوردار خواهند بود.


حالا این فرد برای بار دوم روی این مسئله تاکید کرده است، اما حال معتقد است که تنها آیفون بزرگتر ۵.۵ اینچی (به احتمال فراوان آیفون ۷ پلاس) تنها از این ارتقای میزان رم بهره خواهد برد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

همان طور که می دانیم، اپل همواره تلاش دارد بهترین کارایی محصولاتش را با حداقل سخت افزار ممکن در دسترس کاربران قرار دهد. این شرکت در سال گذشته بالاخره حافظه رم آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس را به ۲ گیگابایت افزایش داد. حالا نیز به نظر می رسد ارتقای توان سخت افزاری و ویژگی های نرم افزاری دوربین پشتی نسل تازه آیفون ها، طراحان ساکن کوپرتینوی کالیفرنیا را مجاب کرده که میزان حافظه را یک گیگابایت دیگر افزایش دهند.

لازم به یادآوری است که اخبار، تصاویر و شنیده های متعدد بر این مسئله تاکید دارند که آیفون ۷ پلاس امسال از دوربین دوگانه در بدنه پشتی بهره می برد، پس احتمال افزایش حافظه رم برای آن بیشتر از مدل کوچکتر ۴.۷ اینچی خواهد بود.

هنوز برای قضاوت نهایی در خصوص این اخبار کمی زود است، اما به طور قطع تمام علاقه مندان به تلفن های هوشمند اپل دوست دارند که چابکی و قابلیت های چند وظیفگی محصولات این شرکت با افزایش حافظه رم آنها بهبود یابد، به خصوص که بازی های گرافیکی روی موبایل ها هر روز حجم و کیفیت بالاتری پیدا می کنند که این خود نیاز به سخت افزار بالاتر را بیش از پیش ضروری می سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.