دکمه هوم یک آیفون ۷ با نقص روبرو شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

هنگامی اپل که آیفون ۷ را معرفی کرد از دکمه هوم جدیدی که مدت‌ها در موردش خبر و گزارش دست به دست شده بود نیز پرده برداشت. دکمه هوم به کار رفته در آخرین مدل آیفون حالا دیگر مانند قبل عملکردی مکانیکی نداشته و صرفا حس کلیک شدن را منتقل می کند.


برنامه‌ای که بازخورد تولید شده از سوی موتور تپتیک را کنترل می کند در پوسته‌ی آی او اس جای گرفته، بنابراین در صورت بروز مشکل از سوی فناوری تپتیک سیستم عامل می تواند کنترل را به دست بگیرد .

به تازگی یکی از کاربران پایگاه اینترنتی مک رومرز تصویری از نمایشگر آیفون ۷ خود منتشر نموده و عنوان می کند در حالی که دستگاه در حال شارژ قرار داشته خاموش شده و پس از روشن شدن، کاربر متوجه شده که دکمه هوم به درستی عمل نمی کند. تصویر یاد شده پیامی را نمایش می دهد که به گفته‌ی کاربر پس از راه‌اندازی مجدد ظاهر گشته و استفاده از دکمه Assistive Touch را پیشنهاد نموده است. بر اساس اعلان آی او اس، کاربر می بایست با در دست داشتن اسمارت فون یاد شده به یکی از مراکز خدمات اپل مراجعه نماید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۶

iphone-new-home-button-problem

پایگاه اینترنتی مک رومرز پیش از این هم اشاره کرده بود که هنگ کردن آی او اس می تواند به بروز مشکل در عملکرد موتور تپتیک منجر شود اما به نظر می رسد اپل برای این مسئله استفاده از دکمه نرم افزاری هوم را توصیه می کند. با این حال باید دید این دکمه حساس به فشار با مشکلات یاد شده، نسبت فناوری مکانیکی که سابق به کار می رفت واقعا برتری دارد؟

پیش از این نیز در گزارشات عنوان شده که آیفون سال ۲۰۱۸ به کلی فاقد دکمه هوم فیزیکی است و اپل قصد دارد آن را در لایه‌ای از نمایشگر OLED جای دهد. حال آنکه هنوز مشخص نیست در صورت بروز ایراد مشابه، کمپانی سازنده قصد دارد از همین روش برای رفع مشکل بهره بگیرد یا خیر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.