عذرخواهی رسمی رئیس سامسونگ بابت حوادث بیش آمده برای نوت ۷

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

وقوع انفجار و آتش گرفتن های متعدد و سپس دو فراخوان سراسری برای جمع آوری گلکسی نوت ۷ های معیوب و جایگزین شده، وضع بغرنجی را برای کمپانی سامسونگ رقم زده و جایگاه این شرکت را چه در عرصه مالی و چه میان جامعه کاربران متزلزل ساخته است. بدتر این که متخصصین کمپانی مذکور هنوز نتوانسته اند ریشه اصلی این انفجارها را پیدا کنند و در نهات ناچار شدند (دست کم به صورت موقت) تولید و عرضه پرچمدار خود را متوقف کنند.


پس از این اتفاقات، رئیس کمپانی بزرگ سامسونگ موبایل، یعنی کو دونگ جین (Koh Dong-jin) در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی و در مقابل چشم دوربین ها از کاربران و مشتریان شرکتش برای مشکلات به وجود آمده عذرخواهی کرد. او همچنین وعده داد تا متخصصین شرکت هر چه سریع تر دلیل قطعی برای بروز مشکل برای گلکسی نوت ۷ را یافته تا به صورت شفاف با مخاطبان در میان گذاشته شود.

koh-dong-jin

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۰

آقای دونگ جین همچنین قول داد تا با تمام توان و امکانات برای بازیابی اعتماد مشتریان شرکت متبوعش تلاش نماید تا خریداران دیگر بدون نگرانی از بابت ایمنی خود اقدام به خرید محصولات سامسونگ نمایند.

این صحبت ها با واکنش های مثبت فراوانی در میان کارکنان و مهندسین این شرکت مواجه شده و انتظار می رود روحیه از دست رفته آنها نیز با چنین اقداماتی دوباره بازیابی شود.

از آن طرف اما شنیده شده که مقامات ارشد گروه شرکت های سامسونگ در حال بررسی گزینه عزل کو دونگ جین از سمت ریاست سامسونگ موبایل هستند. حال باید دید این شخص فرصت عمل کردن به قول هایش را خواهد داشت، یا این که به زودی صندلی ریاست بزرگترین موبایل ساز دنیا را به شخص دیگری واگذار خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.