آیفون ۷ مشکی براق از امروز در بیشتر اپل استورهای آمریکا در دسترس خواد بود

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

با آن که بیش از یک ماه آغاز فروش آیفون ۷ و ۷ پلاس در فروشگاه های فیزیکی و وبسایت شرکت اپل می گذرد، اما تقاضای بسیار زیاد و خارج از انتظار برای نسخه مشکی براق آیفون های جدید باعث شده تا این مدل به نایاب ترین آیفون برای خریداری در خاک ایالات متحده تبدیل بشود.


حال بررسی وبسایت istocknow نشان می دهد که آیفون ۷ مشکی براق تقریباً در تعداد قابل توجهی از فروشگاه های فیزیکی اپل در خاک این کشور موجود شده است.

وضعیت مذکور در خصوص نسخه مشکی براق آیفون بزرگتر نیز صدق می کند و اپل استور شهرهای بزرگی چون شیکاگو، هیوستون، لوس آنجلس، میامی، نیویورک، فیلادلفیا و . . . این محصول را موجود کرده اند.

وبسایت istocknow در اقدامی جالب، با کمک نقشه گوگل موجودی مدل های مختلف محصولات کمپانی اپل را به صورت زنده روی نقشه ایالت های مختلف و حتی سایر کشورها نشان می دهد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

به کسانی که امکان خرید این محصولات از فروشگاه های رسمی کمپانی اهل کوپرتینو را دارند توصیه می شود که به جای مراجعه حضوری، از امکان خرید آنلاین یا رزرو زمانی برای تحویل استفاده کنند.

دشواری در تولید و استقبال شگفت انگیز از نسخه های مشکی براق آیفون های جدید باعث شده تا اپل در تامین نیاز بازار دچار مشکل شود. به خصوص که از خطوط تولید این کمپانی در چین نیز خبر رسیده که نرخ بالای عدم تامین استانداردهای کنترل کیفیت در تولید این محصول، شرایط را بیش از پیش دشوار کرده است. بنا بر این گزارش، حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد آیفون ۷ جت بلک تولیدی به دلایل مختلف به درون جعبه های بسته بندی راه پیدا نمی کنند و نیاز به اصلاح ایرادات دارند.

طبق اعلام اپل، برای دستیابی به این جلای ویژه بدنه آلومینیومی آیفون ۷ می بایست ۹ مرحله حساس و دشوار آنودایز شدن و پولیش کاری را پشت سر بگذارد.

در حال حاضر برای تهیه نسخه آنلاک آیفون ۷ مشکی براق می بایست حدود ۳ تا ۵ هفته پس از سفارش اولیه انتظار کشید. مدت مذکور برای تحویل آیفون ۷ پلاس مشکی براق چیزی در حدود ۶ تا ۹ هفته خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.