راه حل هایی برای مشکل از کار افتادن افکت های اپلیکیشن iMessage

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

یکی از مهمترین ویژگی های IOS 10، بکارگیری افکت های مختلف و جذاب در اپلیکیشن iMessage است. با این حال ممکن است این افکت های تصویری در بسیاری از دستگاه های مجهز به IOS 10 به درستی به نمایش درنیامده و کاربر از بکارگیری جلوه های زیبای اضافه شده، محروم بماند. این مشکل با توجه به سن اندک IOS 10، چندان غیر قابل تصور نبوده و مطمعنا با ارائه آپدیت های نرم افزاری از سوی شرکت اپل، به مرور شاهد کارکرد بی نقص اپلیکیشن iMessage خواهیم بود. با این حال در ادامه ی مطلب به بررسی سه ترفند برای حل مشکل از کارافتادن افکت های iMessage خواهیم پرداخت.


  • غیرفعال نمودن Reduce Motion

یکی از اصلی ترین علل از کارافتادن افکت های اپلیکیشن iMessage، فعال بودن گزینه Reduce Motion است. این گزینه برای کاهش انیمیشن های سیستم عامل IOS در جهت افزایش سرعت دستگاه در نظر گرفته شده است. برای غیرفعال نمودن Reduce Motion به مسیر Settings -> General مراجعه کرده و با اشاره بر روی Accessibility گزینه ی Reduce Motion را در حالت غیر فعال قرار دهید.

settings-reduce-motion

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹
  • غیرفعال نمودن iMessage و فعال سازی دوباره آن

برای این کار با مراجعه به تنظیمات دستگاه و انتخاب Messages، گزینه ی iMessage را غیر فعال کرده و دوباره آن را به حالت فعال بازگردانید.

turn-off-on-imessage

  • تنظیمات مرتبط با شماره تلفن

با مراجعه به مسیر Settings -> Messages و اشاره بر روی گزینه ی Send & Receive، قسمتی را در انتهای صفحه و با نام Start new conversations from مشاهده خواهید نمود. با وارد کردن شماره تلفن خود در این قسمت، اطمینان حاصل نمایید که اپلیکیشن iMessage از شماره تلفن اعلامی شما برای فرستادن پیام ها استفاده خواهد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.