شایعه‌ی ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ قوت گرفت

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۱ دقیقه

حافظه های فضای ابری به تدریج در حال محبوب شدن هستند، اما هنوز افرادی هستند که به دلایلی رغبتی به ذخیره اطلاعات و داده هایشان روی این فضا را ندارند. خبر خوبی که برای این دست از کاربران آیفون قوت گرفته این است که احتمال وجود ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی در نسل جدید آیفون بالا رفته است. البته برخی منابع خبری معتقدند که حداقل یکی از نمونه های آیفون ۷ یا ۷پلاس، این مقدار حافظه داخلی را پشتیبانی خواهد کرد.


پیش از این وب سایت چینی «مای درایور» و یک شرکت تایوانی به نام «ترندفورس» موضوع ارتقاء ظرفیت اسمارت فون های اپل را مطرح کرده بودند که به تازگی «دیجی تایمز» هم آن را تایید کرده است:

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

فروشندگان حافظه های فلش «NAND» که مرغوب ترین نوع مموری برای ظرفیت های بالا محسوب می شوند، قیمت چیپ های شان بالابرده اند و دلیل این کار را افزایش تقاضا در گوشی های هوشمند به ویژه آیفون ۷ عنوان کرده اند و قصد دارند این افزایش قیمت را تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ ادامه دهند.

در ماه جولای بود که «وال استریت ژورنال» تایید کرد مدل های آینده آیفون در سال ۲۰۱۶ دیگر گزینه ۱۶ گیگابایتی نخواهند داشت و ظرفیت پایه از ۳۲ گیگابایت آغاز می شود. گوشی های هوشمند اپل از زمان آیفون ۳G از ظرفیت ۱۶ پشتیبانی می کردند و در حال حاضر، گوشی های آیفون موجود در بازار همگی دارای ظرفیت های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ هستند؛ کمپانی سازنده گویا قصد دارد این بار به حرف دل مشتریانش گوش کند و پایین ترین ظرفیت را ۳۲گیگابایتی در نظر بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.