گزارش های جدید از وجود دوربین دوگانه در آیفون ۷ پلاس خبر می دهند؛ آیفون ۷ پرو از گود خارج شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

بر طبق جدیدترین گزارش ها در مورد نسل جدید آیفون، کمپانی سازنده قصد دارد مانند قبل دو نمونه از اسمارت فون هایش را رونمایی و تولید کند؛ یک مدل ۴.۷ اینچی و دیگری هم ۵.۵ اینچی. مدتی بود که انتظار داشتیم یک مدل جدید به عنوان «آیفون پرو» هم به این صف آرایی اضافه شود که دوربین دوگانه و پیشرفته نری را به همراه داشته باشد، اما اینطور که معلوم است شرکت اپل این نمونه را برای زمانی نگه داشته بود که در نصب دوربین جدیدش به مشکل بر بخورد. از آنجایی که سبک جدید دوربین با دو لنز، بدون مشکل در آیفون ۷ پلاس جاسازی شده، کمپانی مورد بحث دیگر لزومی برای تولید نسخه «پرو» نمی بیند.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

منابع قبلی اظهار کرده بودند که اپل ممکن است امسال هم از سبک نام گذاری SE برای مدل های جدیدش استفاده کند تا با این کار بتواند رقم ۷ را برای دهمین سالگرد آیفون در سال ۲۰۱۷ در نظر بگیرد. اما استفاده از حرف S برای دو سال متوالی ایده خوبی به نظر نیامد و نهایتا از ۷ و ۷ پلاس استفاده می شود.

آیفون جدید که در شهریور ماه رونمایی می شود، به چیپست های A10 مجهز است و جک ۳.۵ هدفون هم در آنها به چشم نمی خورد همچنین ممکن است کلید هوم نیز دستحوش تغییراتی شده باشد، به طوری که با فشار دادنش تنها حس کنیم که آن را کلیک کرده ایم و در واقع اینطور نباشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.