ظرفیت باتری اپل واچ ۲ در مدل ۴۲ میلیمتری، ممکن است ۳۵% افزایش یابد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

یک منبع به نام «Weibo»که در چین فعالیت های میکروبلاگی دارد، امروز تصویری از باتری احتمالی اپل واچ ۲ را منتشر کرد و مدعی شد که ظرفیت آن به ۳۳۴ میلی آمپر افزایش خواهد یافت. تصویر منتشر شده به مدل ۴۲ میلی متری تعلق دارد که در حال حاضر یک باتری ۲۴۶ میلی آمپری را در خود جای داده و ۳۵.۷ درصد افزایش ظرفیت باتری، بنا بر ادعای منبع یاد شده، بسیار در بهره وری آن موثر خواهد بود.


apple_watch_2_battery_weibo

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

این مدل از گجت پوشیدنی با یک بار شارژ قادر است تا حدود ۱۸ ساعت در استفاده ترکیبی دوام بیاورد و اگر در حالت ذخیره انرژی باشد می توان تا ۷۲ ساعت آن را بدون شارژ استفاده نمود. البته در تصویر یاد شده به مدل ۳۸میلیمتری اشاره ای نشده است؛ این مدل از ساعت مورد بحث که  صفحه کوچکتری دارد، بیشتر بین خانم ها رواج دارد و به خاطر بدنه کوچکتر، یک باتری ۲۰۵ میلی آمپری در آن قرار دارد.

صحت تصویر منتشر شده خیلی مورد تایید نیست و شایعه معرفی نسل دوم  پوشیدنی مورد بحث در اواخر سال جاری میلادی قوت بیشتری دارد  چرا که در این رابطه آقای «مینگ چی کو» پیش از این اظهار کرده بود که اپل واچ۲ همراه با باتری بهینه تر در طی سال بیرون می آید و احتمال اینکه کمپانی سازنده بخشی از مراسم ماه سپتامبر را به ساعت هوشمندش اختصاص دهد کم است.

پردازنده سریع تر، مقاومت بیشتر به آب و وجود فشار سنج، برخی از ویژگی هایی هستند که ممکن است در مدل جدید اعمال شوند. به علاوه اینها و در کنار یک باتری با ظرفیت ارتقا یافته، اپل قصد دارد ساعتش را به یک GPS هم مجهز کند که عملکردی مستقل از آیفون داشته باشد و این امر سرعت پاسخ گویی اپل واچ را سریعتر می کند. در نهایت تقریبا تمام اخبار و گزارشات منتشر شده عدم وجود درگاه سیم کارت در ساعت یاد شده را تایید می کنند و همچنین این نکته که بدنه هر دو مدل ۴۲ و ۳۸ میلی متری باریکتر از نسل قبلی خواهند بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.