قیمت اپل واچ در آستانه ارائه نسل دوم آن کاهش یافت

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

برخی معتقدند که نسل تازه اپل واچ به احتمال فراوان همراه با آیفون های جدید شرکت اپل رونمایی خواهد شد. بر طبق پیش بینی های موسسه KGI، این محصول با ضخامت کمتر، باتری بهتر، مقاومت در برابر نفوذ آب و افزوده شدن قابلیت هایی چون GPS روانه بازار می شود.


روال همیشگی شرکت اپل آن است که در آستانه معرفی نسخه جدید یک گجت، قیمت نسل پیشین آن را با کاهشی چشمگیر مواجه می سازد تا از فرصت باقی مانده برای فروش هر چه بیشتر موجودی انبارهای خود بهره ببرد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

حالا که برخی فروشگاه های آنلاین مشهور در دنیا قیمت های فروش خود برای اپل واچ را به زیر ۲۰۰ دلار کاهش داده اند، گمانه زنی ها در خصوص نزدیک بودن تاریخ رونمایی از اپل واچ ۲ بیش از پیش افزایش یافته است. لازم به ذکر است که اپل واچ در ابتدای عرضه ۳۴۹ دلار قیمت گذاری شده بود، اما در ابتدای امسال از این رقم ۵۰ دلار کاسته شد و حالا نیز می توان این ساعت هوشمند را با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار خریداری نمود.

به طور قطع بعد از رونمایی از نسل دوم اپل واچ، شرکت کالیفرنیایی همچنان به عرضه نسل اول آن ادامه خواهد داد. اما بعید است قیمت این محصول دیگر از رقم حدود ۲۰۰ دلار فعلی کمتر شود، بنابراین اگر با مشخصات و امکانات نسخه اول این پوشیدنی هوشمند مشکلی ندارید، وقت خرید آن با کمترین قیمت ممکن فرا رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.