عرضه نسخه آنلاک آیفون های جدید در فروشگاه آنلاین اپل آغاز شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

تقریباً یک ماه از آغاز فروش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در ایالات متحده و کشورهای اروپای غربی می گذرد و این دو تلفن هوشمند محبوب حالا تقریباً در سرتاسر دنیا قابل دسترس هستند. اما تا امروز امکان خریداری نسخه آنلاک و بدون سیمکارت آیفون های جدید از فروشگاه اپل میسر نبوده است. اما از دیروز فروش این نسخه ها نیز در این وبسایت آغاز شده است.


قیمت آیفون ۷ و ۷ پلاس بدون سیمکارت نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و از ۶۵۰ دلار برای نسخه ۳۲ گیگابایتی آیفون ۷ آغاز می شود. حداقل قیمت آیفون بزرگتر نیز ۷۷۰ دلار خواهد بود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

البته اگر به دنبال آیفون ۷ با رنگ بدنه مشکی براق (Jet Black) هستید، می بایست بین ۳ تا ۵ هفته را به انتظار بنشینید. این انتظار برای آیفون ۷ پلاس مشکی براق به ۶ تا ۸ هفته افزایش خواهد یافت. باقی رنگ ها و مدل های این سری نیز با تاخیری بین ۳ تا ۴ هفته به دست خریداران می رسد. به نظر می رسد استقبال از آیفون ۵.۵ اینچی آنقدر زیاد است که اپل به این زودی ها نمی تواند سرعت تولید خود را به تقاضای بازار نزدیک کند.

البته جز رنگ جت بلک، باقی رنگ ها و مدل های آیفون ۷ معمولی تنها در عرض چند روز تحویل خریداران در خاک ایلات متحده خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.