فروشگاه اپل استور از این پس پیشنهادهای خود را بر اساس تاریخچه خریدهای شما ارائه می دهد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

فروشگاه نرم افزاری اپل استور به تازگی آپدیت جدیدی دریافت کرده که به واسطه آن، قابلیتی بسیار قدرتمند به آن افزوده شد. از این پس بسته به این که در گذشته کدام محصولات سخت افزاری یا نرم افزاری را از اپل خریداری کرده باشید، این فروشگاه پیشنهادهایی شخصی سازی شده را به شما ارائه می دهد.


به عنوان مثال اگر به تازگی از اپل یک دستگاه آیپد پرو خریداری کرده باشید، مشاهده خواهید کرد که اپل استور به شما پیشنهاد خرید اسمارت کیبورد (Smart Keyboard) خواهد داد. یا در صورت این که صاحب یک آیفون ۶s باشید، کیس های مناسب این موبایل برای شما به نمایش در خواهد آمد. این توصیه ها در هنگامی که شما در بخش Discover در حال گشت و گذار هستین، مطرح خواهند شد.

اپل نوع دستگاه شما را از روی Apple ID معرفی شده به اپلیکیشن Apple Store شناسایی می کند. model number و part number محصولی که خریداری می کنید، به طور خودکار به Apple ID اختصاصی شما لینک می شود، اما امکان غیر فعال کردن چنین قابلیتی نیز فراهم است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

علاوه بر این، قابلیت جذاب دیگری هم در نسخه ۴.۰ اپلیکیشن اپل استور اضافه شده است. از این پس در صورتی که فروشگاه فیزیکی اپل در منطقه شما مراسم یا ورک شاپی خاص را ارائه نماید، از طریق این اپلیکیشن از آنها مطلع خواهید شد. ضمن این که آماده شدن سفارش پیش خریدهای شما نیز از همین طریق به اطلاعتان خواهد رسید.

حالا اگر محصولی فیزیکی در فروشگاه محصولات اپل را به لیست موارد مورد علاقه خود (favorite) اضافه کرده باشید، با ورود به هر فروشگاه فیزیکی این شرکت در سرتاسر دنیا، از موجود بودن آن محصول در انبار فروشگاه مذکور آگاه خواهید شد.

پر واضح است که اپل می خواهد به هر نحو ممکن شما را مجاب کند که بیش از پیش به خرید لوازم جانبی برای گجت های گران قیمت خود بپردازید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.