تحلیلگران معتقدند فروش آیفون در ماه های پایانی سال بالا می رود

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

آرون ریکرز یکی از تحلیلگران شرکت استیفل نیکولاس،  برآورد فروش آیفون را در ماه های منتهی به سال نو میلادی افزایش داده است و انتظار دارد اپل برای سه ماهه‌ی منتهی به سپتامبر فروش ۴۷ میلیون اسمارت فون را تجربه کند، آقای ریکرز پیش از این فروش ۴۲.۲ میلیون دستگاه آیفون را در بازه‌ی زمانی یاد شده تخمین زده بود.


از آنجایی که مهمترین ماه سال و تعطیلات سال نو پیش روست، این تحلیلگر معتقد است شرکت یاد شده ۷۶.۶ میلیون تلفن همراه هوشمند به فروش خواهد رساند حال آنکه وی پیش از این فروشی معادل ۶۹.۹ میلیون دستگاه را پیش بینی کرده بود. برآورد اولیه‌ی تحلیلگر یاد شده از پیش بینی وال استریت ژورنال(۷۵.۴ میلیون) هم پایین تر رفته بود در حالی که از تخمینهای اخیر وی بر مبنای هفته‌ی ماقبل سال نو، کلیه‌ی پیش بینی ها را پشت سر گذاشته است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

ریکرز تخمین می زند هم اکنون حدود ۷۰۰ میلیون آیفون در دست کاربران باشد و ۸ تا ۱۰ درصد آنها مایلند تا برای سال نو اسمارت فون‌شان را به آیفون ۷ ارتقاء بخشند؛ بنابراین ۸۰ درصد از ۷۶.۶ میلیون دستگاه به همین فروش تعلق دارد. در ماه مشابه(دسامبر) سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، تنها حدود ۵۰ درصد از کاربران آیفون‌شان را با مدل جدید جایگزین نمودند.

علاوه بر ریکیرز، یکی دیگر از تحلیلگران این عرصه خانم شری اسکریبنِر، همچنین برآورد می کند که اپل برای سه ماه‌ی سوم فروش ۴۶ میلیون دستگاه و سه ماه‌ی آخر نیز ۷۵ میلیون آیفون را تجربه نماید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.