برچسب های محافظ آیفون دردسر ساز شدند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

شماری از کاربران ترجیح می دهند برای آیفون خود به جای استفاده از قاب محافظ صرفا برچسب تهیه کرده تا هم آن را از خط و خش محافظت کند و هم زیبایی اسمارت فون یاد شده تحت تاثیر قرار ندهد. بالاخص دارندگان آیفون ۷ با رنگ جت بلک قطعا بیشتر از سایرین به سراغ استفاده از برچسب می روند.


با این حال به کاربران توصیه می شود هنگام نصب و یا جدا سازی این محصولات دقت کافی داشته باشند چرا که شماری از مصرف کنندگان متوجه شده اند پس از جداسازی برچسب از پشت آیفون ۷، برخی نوشته ها همچون نام «iPhone» یا عبارت «Designed by Apple in California»، تا حدی از روی دستگاه پاک شده و به برچسب انتقال می یابد.

یکی از کاربران وب سایت خبری مک رومرز اعلام کرده که برچسب پشت آیفون ۷ پلاس وی به سختی جدا شده و برخی حروف و نوشته ها به پشت لیبل محافظ چسبیده است؛ در همین رابطه تصویری که در بالا مشاهده می کنید و نور زیاد گرفته شده، این موضوع را به خوبی نشان می دهد. کاربر یاد شده عنوان کرده که تنها یک دقیقه بعد از قرار دارن برچسب روی قاب پشتی آیفون، اقدام به جداسازی نموده و این اتفاق برای دستگاه روی داده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

jet_black_rubbing_off02

همچنین یک کاربر دیگر نیز عنوان می کند که برای وی هم اتفاق مشابهی روی داده و معتقد است دلیل این امر شاید به خاطر چسبندگی زیاد برچسب بوده و یا ممکن است نحوه قرارگیری آن بر پشت آیفون در این اتفاق تاثیر داشته است.

در هر حال برای آن دسته از کاربرانی که دوست دارند آیفون‌شان تا مدت ها مانند روز اول بماند، موضوع یاد شده خبر خوبی نیست؛ حال آنکه این اتفاق برای هیچ یک از مدل های سابق و همچنین آیفون ۷ در رنگ های مشکی مات، گلد، رز گلد و سیلور روی نداده و به نظر می رسد به نوعی محدود به این رنگ خاص است.

اپل عنوان نموده که تولید رنگ یاد شده پس از نه مرحله آندونیزه شدن و جلا دادن حاصل می شود، حال آنکه چرا این رنگ منجر به پاک شدن نوشته های چاپی در پشت آیفون می گردد، دقیقا مشخص نیست. همچنین لازم است به این نکته اشاره کنیم که موضوع یاد شده خیلی فراگیر نبوده و صرفا برای شماری از کاربران رخ داده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.