مک های جدید اپل روز ۲۷ اکتبر رونمایی می شوند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل قصد دارد دومین رویداد سال ۲۰۱۶ را نیز برگزار نماید و انتظار می رود در جریان آن از آخرین مدل مک بوک پرو پرده بردارد. این خبر هم اکنون از سوی چند منبع موثق از جمله وب سایت ری/کد مورد تایید قرار گرفته است.


از آخرین باری که شرکت یاد شده مک بوک پرو را متحول نمود، چهار سال می گذرد و در این مدت، تغییرات اعمال شده دگرگون کننده نبوده و به معرفی نمایشگرهای رتینا و یا فناوری فورس تاچ در ترکپد این محصول محدود می شدند. اما این بار به نظر می رسد با رویدادی مشابه آنچه سال ۲۰۱۲ رخ داد روبرو باشیم.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۶۲

پیش از این بلومبرگ نیز اشاره کرده بود شرکت کالیفرنیایی در جریان رویدادی در پاییز از شماری محصولات جدید یا بروزشده رونمایی کند. رایانه های دسک تاپ آی مک و لپ تاپ های مک بوک ایر و پرو همگی دستگاه هایی به حساب می آیند که از آخرین مدل‌شان مدت ها می گذرد. همچنین انتظار می رود نسل جدید نمایشگرهای این شرکت با بهره گیری از فناوری ۵K نیز در رویداد مورد اشاره معرفی شوند. علاوه بر این مک پرو قرار است طراحی باریک تری را به خود ببیند و در کلیدهای فانکشن جای‌شان را به یک نوار لمسی OLED بدهد.

گفته می شود فروش رایانه‌های مک در سال های گذشته با افت روبرو بوده و همین امسال نیز روند رو به نزولی را تجربه کرده است؛ به طوریکه در سه ماه‌ی دوم سال جاری، فروش  ۴.۴ میلیون دستگاه گزارش شده حال آنکه در بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته، این رقم ۴.۸ میلیون عنوان شده است. احتمالا دلیل افت فروش محصول یاد شده، عدم تمایل کاربران به خرید کالایی است که مدت زیادی از بروز شدن‌اش گذشته و در انتظار تحول است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.