زیباترین و بهترین قاب های محافظ چوبی برای آیفون ۷ و ۷ پلاس

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اگر شما هم افتخار داشتن آیفون های ۷ یا ۷ پلاس را دارید اما هنوز قاب محافظی برای آن ها انتخاب نکرده اید، این مقاله را بخوانید شاید از این قاب های محافظ چوبی خوش‌تان آمد. قاب های یاد شده تماما از جنس چوب یا به صورت ترکیبی ساخته شده اند و زیبایی منحصر به فردی به آیفون می بخشند.


 

قاب Carved Satellite برای آیفون ۷ و ۷ پلاس

wooden-case00

این قاب ها کاملا دست ساز بوده و هیچ کدام طرح مشابهی ندارند چرا که نه تنها برش چوب بکار رفته در آن ها متفاوت است بلکه به شکل های مختلفی هم نقاشی شده اند. این قاب های محافظ در بدنه‌ی پشتی از چوب صاف بهره گرفته و دور بدنه آن ها نیز لایه های سخت فلزی به کار گرفته شده تا در برابر افتادن یا خراش به خوبی از دستگاه حفاظت کنند. علی رغم مشخص بودن گره های چوب در طراحی این محافظ ها، تمامی مدل ها به طرز عجیبی زیبا و ظریف هستند.

قاب های Cover-up Woodback Explorer برای آیفون ۷

wooden-case01

این نوع از قاب های محافظ با ترکیبی از جنس پلی کربنات و لاستیک فشرده ساخته شده و  یک لایه دست ساز چوبی بدنه بیرونی را پوشانده است. این امر ظاهری زیبایی را به همراه آورده که جذب کننده ضربه و در کل محافظ گوشی خوبی هم به شمار می آید. قاب های محافظ یاد شده در رنگ بندی متنوعی تولید شده اند.

قاب های Miniot iWood برای آیفون ۷ و ۷ پلاس

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

wooden-case-02

این نوع قاب های محافظ به صورت یکپارچه از چوب ساخته شده و در عین حال بسیار ظریف هستند. محافظ های Miniot iWood از دو قطعه به هم پیوسته چوب تشکیل شده که به راحتی روی گوشی قرار داده می شود. ایراد این نوع محافظ ظرافت بالای آن است که ممکن است به اندازه‌ی کافی از آیفون محافظت نکند.

قاب های Slicoo Wood برای آیفون های ۷ و ۷ پلاس

wooden-case-03

این قاب بصورتی ساخته شده که نصف آن از جنس چوب و نصف دیگر آن بصورت V طراحی شده که ظاهری زیبا را خلق می کند. بعلاوه یک برش برای معلوم بودن لوگوی اپل در پشت آیفون قرار دارد که زیبایی این مدل را بیشتر کرده است.

 

قاب های ZenNutt Wooden برای آیفون های ۷ و ۷ پلاس

wooden-case-04

این قاب ارزانترین مدل محسوب می شود که در مقایسه با قاب های دیگر طراحی آنچنانی نداشته و حتی ممکن است از صفحه نمایش آیفون به خوبی محافظت نکند. اما با این وجود جنس چوبی و قیمت مناسب آن دلایل خوبی برای خرید این مدل به شمار می آیند.

1 نظر
  1. سينا می‌گوید

    از کجا میتونیم بخریم؟ شما میفروشید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.