مشخصات کاملی از آیفون ۷ منتشر شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۳ دقیقه

اخبار و شایعات مربوط به آخرین نسل از آیفون های کمپانی اپل، همچنان در حال به روز رسانی هستند و از طریق منابع مختلفی منتشر می شوند. چنانچه نتوانسته اید همه آنها را بخوانید یا برخی از ویژگی های جدید را ازقلم انداخته اید، با خواندن این مطلب که از وب سایت «۹To5Mac» نقل شده، از آخرین اطلاعات و احتمالات مطلع می شوید.


a10processor

موسسه تحلیلی KGI که در تایوان مستقر است، اخبار زیادی در رابطه با آیفون ۷ را انتشار داده و حالا در آخرین گزارش خود، به این موضوع با جزئیات بیشتری پرداخته است که بسیار جالب توجه هستند. KGI می گوید نسل هفتم اسمارت فون های اپل به پردازنده های ۲.۴ گیگاهرتزی مجهز هستند که نشان می دهد این پردازنده ها، نسبت به مدل های موجود در سری ۶s با ۱.۸ گیگاهرتز و آیپدپرو با ۲.۲۶ گیگاهرتز، بسیار قدرتمندتر و سریع تر خواهند بود.

این موسسه تحلیلی اضافه می کند که گوشی های مورد بحث، در سه ظرفیت ۳۲،۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت در دسترس خواهند بود و به احتمال زیاد در پنج رنگ ارائه می شوند. در واقع، در کنار رنگ های نقره ای، طلایی و صورتی (که با معرفی مدل های ۶s و ۶s پلاس ارائه شدند)، دو رنگ دیگر هم معرفی می شوند؛ یکی از آنها رنگ بسیار تیره ایست که به مشکی می زند و احتمالا مات است و دیگری هم نوعی مشکی براق موسوم به «مشکی پیانویی» است. ممکن است رنگ مذکور در ابتدا تنها برای ظرفیت های بالای آیفون ۷ در نظر گرفته شود. همانطور که پیداست، خبری از رنگ خاکستری نیست و اپل احتمالا قصد دارد تولید آیفون هایش را با این رنگ متوقف کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

iphone-7-renders

مورد دیگری که KGI به آن پرداخته، میزان حافظه رم است. اینطور به نظر می آید که تنها مدل ۷پلاس مجهز به یک رم ۳ گیگابایتی باشد و در اپل در آیفون ۷، به همان ۲ گیگابایت رم کفایت کرده است. تا به حال هر دو مدل کوچک و بزرگ از این تلفن های هوشمند با پیکربندی یکسانی تولید می شدند و  تفاوت های شان تنها مربوط به باتری بزرگتر و تغییرات جزئی در دوربین بوده است؛ این بار شاهد این هستیم که اپل، یک گیگابایت رم بیشتر به مدل پلاس اختصاص داده که به احتمال زیاد دلیل این افزایش در دوربین دوگانه ی این مدل است. قرار است آیفون ۷ مانند مدل قبلی اش به یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز باشد و البته لنز هر دوی اینها، بزرگتر شده و هر دو به چهار فلش LEDمجهز شده اند که در افزایش کیفیت عکس هایی که در شب یا نور کم گرفته می شوند، تاثیر قابل توجهی خواهند داشت.

نوبت می رسد به صفحه نمایش و این گزارش خبر می دهد که اپل مانند قبل، سایز های ۴.۷ اینچ برای آیفون ۷ و ۵.۵ اینچ برای مدل پلاس در نظر دارد و رزولوشن آن ها هم تغیری نداشته است؛ اگرچه ممکن است برخی ویژگی های بصری که در صفحه نمایش آیپد پرو به کار رفته در مدل های جدید آیفون هم به چشم بخورد که در نهایت به نمایش طیف رنگی وسیع تری منجر می شود. کمپانی سازنده ادعا می کند که بهبود هایی در حسگر مجاورتی آیفون های جدید اعمال کرده و در کنار سرعت پاسخ سریعتر، احتمال می رود که این حسگر بهبود یافته، حرکات دست را هم تشخیص دهد. همچنین در راستای پیشرفت فناوری Force Touch، آیفون ۷ می بایست به یک سنسور کاملا جدید هم تجهیز شده باشد.

iphone-7-waterproof

در پایان گزارش به قابلیت ضد آب یا مقاوم در برابر آب بودن این گوشی ها اشاره شده و احتمالا اپل توانسته گواهی IPx7 را این بار برای تلفن های هوشمندش دریافت کند؛ پیش ازین، اپل واچ گواهینامه مبنی بر مقاومت در برابر آب را دریافت کرده بود. بنابراین انتظار می رود اگر اسمارت فون های یاد شده در عمق یک متر از آب و به مدت ۳۰ دقیقه قرار بگیرند، جان سالم به در می برند. همچنین به دلیل عدم وجود درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون، این شرکت یک مبدل لایتنینگ را در کنار ایرپاد های جدید، عرضه می کند.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.