معرفی اپلیکیشن اذان گو؛ اطلاع از اوقات شرعی و یافتن قبله در محیطی زیبا

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

تعداد اندک اپلیکیشن های فارسی اپل استور یکی از بزرگترین مشکلات کاربران ایرانی پلتفرم IOS به شمار می رود. برخلاف سیستم عامل اندروید که دارای تعداد بی شماری اپلیکیشن بومی است، IOS چندان مورد پسند توسعه دهندگان داخلی قرار نگرفته و مارکت آن نیز خالی از اپلیکیشن های ایرانی است. با این حال هر از چند گاهی اپلیکیشنی درخور توجه،پای خود را به پلتفرم اپل می گذارد. اذان گو یکی از کاملترین و زیباترین اپلیکیشن ها برای اطلاع از وقات شرعی و پخش اذان است.


اپلیکیشن اذان گو با طراحی زیبا و دلنشین خود امکانات بسیاری را برای کاربران ایرانی در خود جای داده است. قابلیت پخش و محاسبه ی زمان اذان براساس موقعیت جغرافیایی و فرمول محاسبه ی دلخواه (مؤسسه ی ژئو فیزیک دانشگاه تهران )، کلیدی ترین ویژگی این اپلیکیشن است. همچنین وجود تقویم کامل سال جاری همراه با مناسبت ها و تعطیلات می تواند این اپلیکیشن را به یک تقویم حرفه ای تبدیل کند. قبله نمای دقیق براساس موقعیت جغرافیایی و نیز قابلیت پخش اذان با صدای مؤذن دلخواه را تنها می توان در این اپلیکیشن یافت.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

نکته ی قابل توجه در معرفی اپلیکیشن اذان گو، طراحی حرفه ای این اپلیکیشن است که در دیگر رقیبان آن یافت. این طراحی مطمعنا نظر شما را در رابطه با اپلیکیشن های بومی تغییر خواهد داد. با مراجعه به اپل استور در می یابید که تعداد اپلیکیشن های مشابه اذان گو بسیار اندک است و هیچ کدام از آنها قابلیت های جامع این اپلیکیشن را نداشته و در بحث طراحی نیز حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

1

اپلیکیشن اذان گو همراهی دلنشین است که شما را از اوقات شرعی باخبر می سازد. برای دریافت اپلیکیشن اذان گو از این لینک استفاده کنید.

2 نظرات
  1. گلبانگ می‌گوید

    با سلام و عرض ادب

    ربات گلبانگ رو خدمتتون معرفی می‌کنم. این ربات تلگرام قادره اوقات شرعی شهرهای مختلف کشور رو محاسبه کنه. همچنین شهرها و روستاهایی که در لیست نباشند هم براحتی با ارسال موقعیت جغرافیایی با یک کلیک، اوقات شرعی رو محاسبه می‌کنه.

    این ربات مزیت‌هایی نسبت به سایر برنامه‌های اعلام اوقات شرعی داره از جمله در دسترس بودن روی موبایل و تلگرام، عدم نیاز به نصب برنامه اضافه، محاسبه اوقات شرعی بر اساس هر موقعیت، و قابلیت ارسال در گروه های تلگرامی و …

    این ربات برای اولین بار به این شکل به کمک چند نفر از مهندسین یک شرکت دانش بنیان ساخته شده و بر اساس فرمول مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کار می‌کنه.

    لطفا درصورت تمایل این ربات رو هم به بازدیدکنندگان معرفی کنید تا انشالله مورد استفاده قرار بگیره

    آدرس ربات: @golbang_robot
    https://telegram.me/golbang_robot

    با سپاس

  2. زهرا می‌گوید

    من از تقویم آنلاین یار استفاده میکنم. چون آنلاین هست دیگه فرقی نداره که اندروید باشه یا ای اواس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.