معرفی اپلیکیشنWi-Fi SweetSpots؛ افزایش کیفیت و سرعت اینترنت بی سیم

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

حضور روترها در هر خانه و پخش بی سیم اینترنت، به امری متداول بدل گشته است. با وجود پیشرفت روزافزون روترها در زمینه قدرت و سرعت پخش امواج بی سیم، باز هم شاهد وجود نقاط کور در جای جای خانه ها هستیم. این نقاط موجب می شود تا اتصال کاربر به روتر تحت تاثیر قرار گرفته و در نتیجه سرعت و کیفیت اینترنت را به شدت پایین آورد. اگر شما از نیز با مشکل تضعیف سیگنال های بی سیم روتر و قطعی پیاپی اتصال رنج می برید، اپلیکیشن Wi-Fi SweetSpots شما را یاری می کند تا بهترین نقطه را برای قرار دادن روتر خود انتخاب کرده و نقاطه کور مورد نظرتان را از بین ببرید.


اپلیکیشن رایگان Wi-Fi SweetSpots با هدف یافتن بهترین نقطه برای راه اندازی اینترنت بی سیم، پای به اپل استور نهاده است. با کمک این اپلیکیشن نه تنها می توان نقاط کور خانه را از بین برد، بلکه در هر لحظه قدرت و کیفیت سیگنال دریافتی نیز قابل مشاهده است. به گفته ی سازندگان این اپلیکیشن، بهترین الگوریتم های دقت سنجی سیگنال بکار گرفته شده اند تا نتیجه ای که به کاربر اعلام می شود قابل اعتماد و معتبر باشد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

 اپلیکیشن Wi-Fi SweetSpots با رصد کیفیت اینترنت دریافتی، تاخیر موجود در سرویس اینترنت و سرعت دریافت و ارسال داده ها، می تواند آنالیز دقیقی از مکان های مختلف را در اختیار کاربر قرار دهد تا کاربر بهترین و بدترین نقاط را جهت اتصال به سیستم بی سیم را شناسایی کند. این اپلیکیشن می تواند برای طراحی گیم نت ها و یا کافی نت ها نیز مورد استفاده قرار گرفته و بهترین نتیجه را برای طراح به ارمغان بیاورد.

11

با وجود پیچیدگی های درونی اپلیکیشن، کار با آن بسیار ساده است. کاربر تنها کافی است بر روی گزینه ی آغاز تپ کند تا اپلیکیشن شروع به بررسی محیط کند. در این حین کاربر می توند با قدم زدن درون محیط، کیفیت سیگنال نقاط مختلف را مشاهده کند. برای دریافت این اپلیکیشن مفید می توانید از این لینک استفده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.