اپل بار دیگر موسس فیلیپ بورد را به استخدام خود درآورد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

شرکت اپل بار دیگر ایوان دال (Evan Doll) مهندس نرم افزار و توسعه دهنده اصلی اپلیکیشن خبرخوان فیلپبورد (Flipboard) را به استخدام خود درآورده تا به این شرکت در توسعه نرم افزارهای مرتبط با سلامتی کمک کند.


خبرگزاری بلومبرگ این خبر را با توجه به تغییرات اعمال شده در حساب کاربری این مهندس نرم افزار در شبکه اجتماعی لینکداین به دست آورده و مدعی شده که او قرار است مدیریت تیم توسعه یک اپلیکیشن مرتبط با سلامتی را بر عهده داشته باشد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۸

دال از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ نیز در اپل مشغول به کار بوده و در طراحی و توسعه برخی اپلیکیشن های پیش فرض برای سیستم عامل iOS با اهالی کوپرتینو همکاری داشته است. او در سال ۲۰۰۹ اپل را ترک گفت و با همکاری مایک مک کیو اپلیکیشن خبرخوان فیلپبورد را توسعه داد. گفته می شود یکی از دلایل اصلی دال برای ترک اپل، توسعه اپلیکیشن «Apple News» بود که مناقشات فراوانی را در میان مهندسین و مقامات شرکت به راه انداخت.

اوایل هفته جاری بود که اخباری شنیدیم مبنی بر آن که اپل قصد دارد در آینده نزدیک یک گجت پوشیدنی پایش سلامت را به تولید برساند، محصولی که پیش بینی شده همزمان با ده سالگی آیفون در سال ۲۰۱۷ عرضه گردد. این پایشگر سلامت قرار است اطلاعات مربوط به ضربان قلب، فشار و تغییرات قند خون کاربر خود را به ثبت برساند.

البته احتمال آن نیز وجود دارد که کلیه قابلیت های فوق در قالب نسل جدید اپل واچ ارائه گردد. باید به انتظار نشست و دید برنامه های شرکت کالیفرنیایی برای ابزارهای سلامتی تا چه حد عمیق و گسترده است و جایگاه ایوان دال در این برنامه ها چه خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.