شاید سوراخ­ های بلندگوی دوم آیفون ۷ تنها جنبه تزیینی داشته باشد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

در شرایطی که منابع متعدد خبر از حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری در آیفون های امسال و جایگزینی آن با بلندگوی دوم داده اند، طرح اولیه ای که توسط وبسایت فرانسوی NWE منتشر شده، حکایت از آن دارد که سوراخ­ های اضافه شده به لبه پایینی این تلفن هوشمند احتمالاً فقط جهت تزیین و ایجاد تقارن در طراحی اضافه خواهند شد. به عبارتی، قرار نیز در زیر سوراخ ها اسپیکر دومی قرار بگیرد.


متن موجود در این سند به وجود میکروفون و توری محافظ آن در فضایی اشاره دارد که در آیفون ­های فعلی جک هدفون ۳.۵ میلی ­متری قرار گرفته و اشاره ­ای به وجود بلندگو در این محل نشده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

iPhone-7-speaker-grille-closed-off

صحت این تصویر قابل تأیید نیست و این شایعه با برخی گزارش­ های قبلی مغایرت دارد. به هر حال حداقل این طرح اولیه آیفون ۷، پنجر­ه مشبک بلندگوی سمت چپ را تزیینی نشان داده است. در تصاویر این سوراخ ­ها، به جز یکی که به طور معمول محل قرارگیری میکروفون خواهد بود، اصلاً سوراخ نشده­ اند.

به هر حال وجود یا عدم وجود بلندگوی دوم قطعاً با رونمایی از آخرین مدل اسمارت فون های اپل تا کم­تر از یک ماه آینده مشخص خواهد شد. برخی شنیده ها حاکی از آن هستند که اپل تاریخ ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) را برای برگزاری مراسم رسمی خود در نظر گرفته و احتمالاً از دو روز بعد از آن نیز فروش آیفون های جدید آغاز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.