معرفی بازی Clumsy Ninja: برای آموزش نینجای قهرمان

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

screen-shot-2016-11-05-at-3-23-07-pm


ژانر بازی از نوع اکشن و داستانی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت NaturalMotion، توسعه و به بازار عرضه شد.

شما در بازی یاد شده به شخصیت بازی یعنی نینجای جوان آموزش رزمی می دهید تا در هر مرحله به منظور کامل کردن وظیفه خود به امتیاز های مناسب دست پیدا کند.

قابل توجه اینکه، بازی نام برده شده در هفته اولی که به اپ استور وارد شد توجه بیش از ۱۰ میلیون کاربر را به خود جلب نمود و بیش از این مقدار دانلود شده.

هدف بازی، آموزش یک نینجای جوان برای ارتقای مهارت های نینجایی و رزمی است. کاربر، با اجرا کردن یک سری از فعالیت ها به وی در تحقق این پیشرفت کمکش می کند. از این فعالیت ها می توان به بازی های قایم موشک بازی ( سرگرمی هم هست! )، تخته توری ترامپولین، آموزش مشت زنی به کیسه و بسیاری دیگر را نام برد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۸

screen-shot-2016-11-05-at-3-25-52-pm

هر زمان که مهارت های نینجا بهتر و کامل تر می شود، کمربند رنگی متفاوتی دریافت می کند. بخش دیگر جالب بازی سفر به تمام نقاط دنیا و داشتن شخصیت های مهمان هست. با ارتقای شخصیت بازی به مراحل بالاتر، آیتم هایی برای آموزش های جدید توسط کاربر، فعال می شود.

بازی مذکور بسیار جالب و خنده آور است. گرافیک بازی از کیفیت بالایی برخوردار است. با این بازی حوصله تان اصلا سر نمی رود و اوقات خوبی را با نینجای قهرمان سپری خواهید کرد. شخصیت بازی بسیار بانمک و دست و پا چلفتی است که با آموزش های مکرر و تمرین هایی که شما برای وی در نظر می گیرید، رشد کرده و در نهایت باعث شگفتی شما می شود.

screen-shot-2016-11-05-at-3-26-01-pm

با اینکه ۳ سال از عرضه بازی یاد شده می گذرد اما هنوز در بین کاربران از استقبال خوبی برخوردار بوده. بازی «نینجای نابلد» برای آیفون و آیپد طراحی شده و با حجم ۲۴۷ مگابایت در اپ استور کاملا رایگان در دسترس علاقه مندان می باشد و آن را می توانید از طریق این لینک دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.