معرفی بازی Six!: معما و هیجان در یک جا

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

screen-shot-2016-11-16-at-3-06-52-pm


بازی Six یکی از بازی های معمایی و البته جدید اپ استور است.

این بازی توسط سازندگان شرکت Gram Games، یعنی بازی های معروفی چون Smash Hit، ۱۰۱۰ و Merged! طراحی شده است. این گیم ها حتما برای کاربران حرفه ای، نامی آشنا هستند.

جدید ترین بازی ما به طور همزمان هم شما را به چالش می کشد، هم هیجان تان را بالا می برد و هم با اعصاب تان بازی می کند! بازی یاد شده مانند دیگر بازی های معمایی است که یا شما را برای مدتی کوتاه سرگرم می کند و یا اینکه ساعت ها شما را به بازی کردن مشغول می نماید.

بازی نام برده شده، به راحتی قابل فهم است چرا که برجی از اجسام مختلف در آن وجود دارد که بالای آن، جسمی شش ضلعی قرار گرفته که هدف شما در بازی این است که شش ضلعی بالای برج را به نحوی به پایین صفحه هدایت کنید.

screen-shot-2016-11-16-at-3-07-10-pm

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۹

برای رسیدن به هدف، کاربر باید با تپ کردن روی اجسام داخل برج، آن ها را تخریب و ناپدید سازد تا شش ضلعی معروف ما به داخل فضای خالی هدایت شود. با انجام آن، البته اگر به درستی انجام شود، امتیاز لازم برای رفتن به مرحله بعدی را جمع آوری می کنید.

به نظر ساده می آید، درست است؟ جواب اشتباه است. زمانی که اجسام داخل برج را تخریب می کنید، باعث تکان خوردن و بهم خوردن تعادل برج می شوید. در عین حال که شش ضلعی ما نیز با پایین آمدن، به طرفین حرکت کرده و ممکن است از لبه های برج به پایین پرت شود.

کاربر باید شش ضلعی را در داخل برج پر از اجسام مختلف نگه دارد و به صورتی استراتژیکی و با فکر، طوری اجسام را ناپدید کند که جسم شش ضلعی به خارج از برج هدایت نشود. اگر این اتفاق افتاد بازنده شده و مجبورید که از اول شروع کنید.

ویژگی های بازی:

  • فهم ساده و آسان بازی
  • به اشتراک گذاشتن امتیاز های بازی با دوستان و ایجاد رقابت مابین شما و آنها
  • با محیطی رنگارنگ و جالب که به آسانی، دل تان زده نمی شود.
  • هیجان آور و اعتیاد آور

بازی مذکور برای آیفون و آیپد طراحی شده و در اپ استور با حجم تقریبی ۸۰ مگابایت و البته به رایگان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته. برای دانلود کافی است روی اینجا کلیک کنید تا بتوانید بازی امروز آیفون چی را دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.