معرفی برنامه CamMe: برای گرفتن بهترین عکس های سلفی

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

 


screen-shot-2016-11-10-at-6-52-28-pm

هدف ساخت این برنامه مشخص است: به کاربران این امکان را دهد که بدون تماس فیزیکی با دوربین آیفون خود، از آن استفاده کنند. برنامه یاد شده همچنین، به کاربران اجازه می دهد تا ژست ها و فیگورهایی که می خواهند جلوی دوربین بگیرند و در عین حال بتوانند از خود نیز عکس بگیرند، دقیقا همانند دوربین کینکت XBox 360 عمل می کند.

screen-shot-2016-11-10-at-6-25-40-pm

زمانی را در نظر بگیرید که شخصی بخواهد با ژستی خاص عکس بگیرد یا اینکه در جمعی که قرار دارد می خواهد دسته جمعی با هم عکس گرفته و عکاس هم در عکس باشد. با برنامه CamMe به آسانی شدنی و قابل اجرا هستند.

برای کار با برنامه، کاربر باید در ابتدا برنامه را گشوده و یکی از دوربین های پشت یا جلویی آیفون را انتخاب نماید. سپس باید گوشی را در جایی مناسب قرار داده و آن را ثابت در یک جا نگه داشت و پس از آن، کاربر تنها باید ژست خود را جلوی دوربین بگیرد و دست خود را بلند کرده و جلوی دوربین نگه دارد به طوری که کف دست روبه روی دوربین قرار گیرد. و تمام!

 

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

زمانی که دست کاربر، توسط برنامه شناخته شد، علامتی روی صفحه نمایشگر به منظور تایید نشان داده می شود و پس از آن صدای کوتاهی اجرا می شود. این صدا به معنی آماده بودن دوربین برای گرفتن عکس می باشد. بنابراین اگر کاربری از دوربین پشت گوشی استفاده می کند با این صدا به راحتی از آماده بودن دوربین، مطلع می شود. حال باید دست خود را به صورت مشت در آورید تا شمارش معکوس از شماره ۳ شروع شود.

screen-shot-2016-11-10-at-6-52-40-pm

بعد از گرفتن عکس ها می توانید آن ها را در گالری آیفون ذخیره کنید یا آن را ایمیل کنید.

بعد از گرفتن عکس، خود برنامه دارای فیلتر یا ابزار ادیت عکس نیست و می توانید از برنامه های که مخصوص ادیت عکس هستند مانند برنامه های Photo Grid و FaceTune که پیشتر در همین سایت آیفونچی معرفی شدند، برای ادیت آن استفاده کنید.

اما برنامه مذکور دارای قسمت هایی مانند Photobooth  و Funshots می باشد که همانند تصویر زیر عکس ها را جذاب تر و خلاق تر می کند.

screen-shot-2016-11-10-at-6-52-57-pm

 

برنامه CamMe برای آیفون و آیپد طراحی شده است که شما می توانید برنامه انتخابی آیفونچی را، به رایگان و به حجم ۸۱ مگابایت، از اینجا دانلود نمایید.

1 نظر
  1. حمید می‌گوید

    سلام خدمت کاربران عزیز نرم افزار CamMe در دسترس نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.