موسسه پایپر جافری: فقط ۲ درصد از خریداران آیفون ‌های جدید قبلاً کاربر اندروید بوده اند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۱ دقیقه

بررسی های موسسه کارگزاری بورس «پایپر جافری» (Piper Jaffray) نشان می دهد که تنها ۲ درصد از خریداران آیفون ۷ و ۷ پلاس، پیش از آن صاحب موبایلی اندرویدی بوده اند. گرچه، جامعه آماری ۸۳ نفری مورد بررسی این موسسه چندان هم بزرگ و جامع نیست.


بر اساس همین بررسی، ۵۴ درصد از سوال شوندگان تمایل به خرید آیفون ۴.۷ اینچی دارند، در حالی که بررسی های قبلی خلاف این مطلب را نشان می داد.

حدود ۹۸ درصد از خریداران، پیش از این هم صاحب یک آیفون بوده اند. به عبارتی، تنها ۲ درصد از این گروه اقدام به کوچ از اندروید به سیستم عامل iOS کرده اند.

بررسی پایپر جافری همچنین نشان می دهد که مالکان پیشین آیفون ۶ بیشترین کسانی هستند که تمایل به خرید آیفون ۷ و ۷ پلاس را دارند. در جایگاه بعدی نیز آیفون ۶s قرار دارد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

یکی از آمارهای ارائه شده در این گزارش که با اطلاعات قبلی مطابقت دارد، تمایل بیشتر کاربران به خرید آیفون با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. طوری که حدود ۶۳ درصد از جمعیت ۸۳ نفری مورد سوال قرار گرفته، این نسخه را برای خریدن انتخاب کرده اند. نسخه های ۳۲ و ۲۵۶ گیگابایتی هم در رده های بعدی قرار می گیرند.

در پاسخ به سوالی مبنی بر تمایل افراد برای خرید اپل واچ در کنار آیفون های جدید، تنها ۳۴ درصد اعلام کردند که به احتمال فراوان در سال جاری اقدام به خرید این پوشیدنی هوشمند خواهند کرد.

در جدول زیر می توانید نتایج بررسی های موسسه پایپر جافری را از زمان معرفی آیفون ۴ تا به امروز ملاحظه کنید.

pous

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.