نیمی از مالکین قبلی نوت ۷ در پی خرید آیفون هستند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

بحران انفجار گلکسی نوت ۷ و دو بار فراخوان جمع آوری و در نهایت توقف عرضه و تولید این موبایل ضربه سهمگینی بر پیکره سامسونگ وارد آورد. خبر بدتر برای شرکت کره ای آن است که بنا بر بررسی انجام گرفته توسط موسسه IDC، نیمی از خریداران سابق گلکسی نوت ۷ حالا خواهان خرید آیفون های اپل هستند.


موسسه تحقیقاتی IDC یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه مطالعات بازار و آمارهای تجاری است، اما نتیجه تحقیق تازه این شرکت تفاوت فاحشی با ادعای مدیرعامل اپراتور Sprint یا گزارش موسسه BayStreet دارد. این دو منبع مدعی هستند که بیش از ۷۰ درصد کسانی که گلکسی نوت ۷ خود را پس داده اند، خواستار تعویض آن با دیگر پرچمداران کره ای، یعنی گلسی S7 و S7 اج هستند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

شرکت IDC می گوید که بررسی خود را به صورت آنلاین و در روزهای ۱۷ و ۱۸ اکتبر – دو روز پس از اعلام توقف تولید و عرضه نوت ۷ – به انجام رسانده است. در این گزارش آمده:

«این بررسی روی سه گروه از مشتریان انجام گرفت: صاحبان فعلی موبایل های سامسونگی، صاحبان پیشین محصولات این شرکت و کسانی که تا کنون از تلفن های هوشمند سامسونگ استفاده نکرده اند. در میان گروه سوال شونده تنها ۲۴ نفر از خریداران گلسی نوت ۷ حاضر بودن، بنابراین نتیجه مذکور قابل تعمیم به سایر گروه ها نخواهد بود.»

با آن که نمی شود به طور دقیق روی گردانان از فبلت سامسونگ که به سمت آیفون های اپل آمده اند را تخمین زد، اما در این که بحران به وجود آمده برای سامسونگ بهترین فرصت را برای شرکت اپل جهت فروش هر چه بیشتر آیفون هایش فراهم کرده، شکی نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.