نتایج حاصل از بنچمارک آیفون ۷ پلاس، از قدرت فوق العاده این اسمارت فون خبر می دهد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل تا چند روز دیگر اسمارت فون های جدیدش را طی مراسمی رونمایی می کند و امروز یعنی سه روز مانده به این رویداد، نتایج بنچمارک آنها بیرون آمده اند. این طور گفته شده که برخلاف قبل، دو مدل امسال چه از نظر ظاهر و چه از حیث سخت افزار با هم تفاوت هایی دارند و این تفاوت ها در نهایت قدرت اجرایی بسیار بالایی را برای آیفون ۷ پلاس به همراه می آورد.  تحلیلگر موسه KGI هم دیروز این موضوع را تایید کرد و حالا انتشار نتایج حاصل از بنچمارک، مهر تایید دیگری بر قدرت فوق العاده گوشی یاد شده محسوب می شود.


iphone7plus-geekbench

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۶

پردازنده مورد آزمایش به احتمال خیلی زیاد متعلق به آیفون ۷ پلاس است، چرا که در این تست آن را iPhone 9,3 نامیده اند و بر مبنای نامگذاری سال های قبل احتمال می رود نام iPhone 9,2 متعلق به آیفون ۷ باشد. در هر حال، پردازنده تک هسته ای این گوشی موفق به ثبت ۳۳۷۹ امتیاز شده که در مقایسه با رقم ۲۵۲۶ که متعلق به آیفون ۶پلاس است، جهش بسیار قابل توجهی به چشم می آید. حال اگر بخواهیم این امتیاز را با اگزینوس ۸۸۹۰ که در سامسونگ گلکسی نوت ۷ تعبیه شده، مقایسه کنیم، می بینیم که این گوشی توانسته در تست تک هسته ای، امتیازی معادل ۲۰۶۷ کسب کند. همچنین پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ فبلت یاد شده هم موفق به کسب ۱۸۹۶ امتیاز گشته است. پردازنده چند هسته ای آیفون ۷ پلاس اما با یک جهش بسیار خیره کننده، توانسته ۵۴۹۵ امتیاز را تجربه کند که در مقایسه با نسل ماقبل خود، آیفون ۶s پلاس که امتیاز ۴۴۰۴ را کسب کرده بود، افزایش بسیار قابل توجهی است. پردازنده های اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپ دراگون ۸۲۰ گلکسی نوت ۷ هم، در آزمایش مشابه به ترتیب امتیازی حدود ۶۱۰۰ و ۵۵۱۱ را کسب کردند.

روز گذشته آقای «مینگ چی کو» در گزارش جامعی عنوان کرد که آیفون ۷ پلاس از یک پردازنده ۲.۴ گیگاهرتزی به همراه ۳ گیگابایت رم بهره خواهد برد، اما با عنایت به نتایج بنچمارک اینطور تصور می شود که هر دو آیفون مجهز به ۲ گیگابایت رم هستند. در هر صورت، این موضوعات چیزی از ارزش آیفون یاد شده کم نمی کند و  نتایج حاصله، ظهور یک تلفن هوشمند بسیار قدرتمند را خبر می دهند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.