هدفون های بی سیم اپل، از نوعی فناوری بهتر از بلوتوث بهره می برند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

احتمال می رود که اپل برای هدفون های بی سیم آیفون های پیش رو، از نوعی فناوری که توسط خودش طراحی شده، بهره ببرد. «مینگ چی کو» که سابقه زیادی در زمینه افشای اطلاعات محصولات اپل، قبل از رونمایی دارد، در برخی موارد هم اطلاعات دقیق و صحیحی را به بیرون می دهد. او این بار در گزارشی می نویسد که فناوری بلوتوث در زمینه مصرف انرژی، بهره وری پایینی دارد و از طرفی گاهی اوقات هم کیفیت قابل قبولی را ارائه نمی دهد؛ بر همین اساس، اپل اقدام به طراحی و تولید نوعی فناوری کرده که مزایای بیشتری نسبت به بلوتوث دارد.


آقای «کو» اضافه می کند که بحث ذخیره انرژی برای اپل بسیار حائز اهمیت است و در حال حاضر فناوری بلوتوث، نیازها را مرتفع نمی کند و با استانداردهای بالای اپل در تناقض است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۶

بر اساس مدارکی که در ماه جولای به بیرون درز کردند، کمپانی مورد بحث نام تجاری «AirPods» را برای این محصول ثبت کرده است و به نظر نمی رسد که اپل قصد داشته باشد هدفون های یاد شده را در مجموعه آیفون ۷ قرار دهد، بلکه در عوض نوعی هدفون لایتنینگ عرضه می کند که به پورت لایتنینگ گوشی متصل شوند. آن دسته از کاربرانی هم که همچنان مایلند با هدفون های سابقشان به موسیقی گوش دهند، می توانند از یک مبدل لایتنینگ به درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون استفاده کنند.

احتمال می رود که فناوری به کار گرفته شده در هدفون های بی سیم، هزینه بالای تولید را در پی داشته و در نتیجه این محصول را در مجموعه کالاهای گران قیمت اپل قرار داده که برای همگان قابل خریداری نیست. از طرفی، کاربرانی که مایل به پرداخت مبلغ بسیار بالا برای هدفون نیستند، احتمالا می توانند مدل قیمت مناسب تری که با برند «Beats» عرضه می شود را خریداری کنند. در هر حال، رویداد امشب همه شک و شبه ها را برطرف می کند و خواهیم دید که اپل چه محصولاتی و با چه امکاناتی را برای رونمایی آماده کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.