هر آنچه از اپل واچ ۲ می دانیم

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

ساعت هوشمند اپل، اخیرا و در میانه سال دستخوش تغییراتی شد که شامل ارائه ی بندهای جدید با مدل ها و طیف رنگی مختلف بودند. کم کم نوبت آن رسیده که خود اپل واچ هم نو شود و نسخه کاملا جدید آن بیرون بیاید. قصد داریم اخبار مختلفی که تا به حال به بیرون درز کرده را مرور کنیم:


مشخصات جدید

تا به حال گمانه زنی های زیادی شده که مدل جدید اپل واچ مجهز به درگاه سیم کارت است تا بلکه از میزان وابستگی اش به آیفون کم شود. هرچند آخرین گزارش از آن حکایت می کند که شرکت اپل هیچ گونه اقدامی دراین زمینه را لازم نمی داند، بدین معنی که برای تمام فعالیت های مبتنی به سیم کارت مانند اتصال به اینترنت یا برقراری تماس و یا خواندن پیامها، باید یک آیفون متصل به این ساعت را همراه خود داشته باشید.

از طرفی دیگر، برخی وب سایت ها از وجود سیستم GPS مستقل در مدل جدید خبر دادند که این موضوع در بهبود قابل توجه ویژگی های مربوط به «سلامت و تناسب اندام» تاثیر خواهد داشت. همچنین ویژگی ضد آب بودن ساعت هم بهبود پیدا خواهد کرد.

apple-watch-stijl-3

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۱

طراحی مشابه

اخبار و گزارشات متعددی اظهار کرده اند که نباید انتظار تغییرات چشمگیری در باز طراحی ساعت هوشمند مورد بحث داشته باشیم اگرچه ممکن است بندها و پیکربندی های متنوعی به گزینه ها اضافه شوند. از جمله اینکه ممکن است شاهد جنس بدنه  «تیتانیومی» هم باشیم که خیلی  مرغوب به حساب می آید و از طرفی بسیار ارزان تر از طلای ۱۸ عیار است.

زمان ارائه

انتظار داریم  که اپل واچ ۲، در اواخر سال ۲۰۱۶ معرفی شود،  یعنی در همان مراسم رونمایی از  آیفون ۷ که در شهریور ماه شاهد برگزاری اش خواهیم بود. مک بوک پروی جدید هم که به ویژگی های جدید و جذابی منتسب شده،  ممکن است در همین رویداد رونمایی شود. مدتی پیش گزارش ها و اخبار اینطور ادعا کردند که مدل جدید این لپ تاپ حرفه ای به یک  پنل OLED در قسمت بالای صفحه کلید مجهز شده است که قرار است جایگزین کلیدهای فانکشن باشد.

هرچند هنوز هم مشخص نیست که آیا هر دوی این محصولات یعنی اپل واچ ۲ و مک بوک پرو جدید، در یک مراسم در کنار هم معرفی می شوند یا کمپانی اپل یکی از آنها را در رویدادی جداگانه رونمایی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.