هشدار اپل در خصوص حساسیت بالای بدنه آیفون های مشکی براق در مقابل خش

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل شب چهارشنبه و در مراسمی رسمی آیفون های جدیدش را رونمایی کرد. گرچه این تلفن های هوشمن نسبت به نسل قبل خود از لحاظ ظاهری تغییری چشمگیر را شاهد نبودند، اما دست کم یک رنگ جدید و البته خاص برای آیفون ۷ در دسترس قرار گرفت؛ رنگ مشکی براق موسوم به «Jet Black» که جلوه ای ویژه ای به این گجت ها می بخشد.


در این میان اما اپل رسماً به کاربران خود هشدار می دهد که بدنه آیفون ها با این رنگ استعداد بالایی برای خش پذیری دارند، بنا بر این بهتر است از مزیت کیس های محافظ بهره گرفته شود.

در برگه مشخصات فنی آیفون ۷ در وبسایت اپل می خوانیم که:

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

«رنگ آیفون ۷ بسیار براق در پروسه ۹ مرحله ای آنودایز کردن آلومینیوم و پولیش کاری به دست آمده است. این بدنه از لحاظ سختی و مقاومت تفاوتی با دیگر محصولات ما ندارد، اما جلای بالای آن سبب می شود که خش های ریز به مرور زمان در آن قابل مشاهده باشد. اگر این مسئله برایتان مهم است، ما پیشنهاد می کنیم که از کیس های متنوع موجود در بازار برای محافظت از آیفون خودتان استفاده نمایید.»

از گفته های بالا چنین نتیجه می گیریم که آیفون های جدید مشکی رنگ از لحاظ مقاومت و دوام بدنه هیچ مشکلی ندارد، اما تست های کمپانی کالیفرنیایی آنها را بر آن داشته تا در خصوص خش پذیری آن هشدارهای لازم را به کاربران خود بدهند.

در انتها ذکر این نکته ضروریست که آیفون ۷ مشکی براق تنها مدلی از آیفون های جدید خواهد بود که فقط با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی قابل تهیه است. بنابراین اپل سعی کرده تا این مدل از تلفن های هوشمندش را علاوه بر نمای ظاهری، از لحاظ قیمت نیز یک رده بالاتر از دیگر آیفون ها قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.