ویدیو: مبدل لایتنینگ به درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون برای آیفون ۷

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در چند ماه اخیر تقریباً تمام منابع از جمله «وال استریت ژورنال» تایید کرده اند که اپل در آیفون بعدی خود، تصمیم بر حذف درگاه هدفون دارد و کاربران باید برای گوش دادن موسیقی از درگاه لایتنینگ (که اکنون برای شارژ و انتقال دیتا در آیفون استفاده می شود) بهره گرفته و یا به سراغ هدفون های بلوتوث بروند.


حال شما به عنوان کاربری که می خواهید چند ماه دیگر دست به خرید یک آیفون ۷ بزنید، برای گوش دادن به موسیقی چه راهکاری پیش روی خود دارید؟ در اینجا چند احتمال وجود دارد. اپل در هر صورت هدفونی را در جعبه آیفون قرار می دهد که با موبایلش هماهنگی داشته باشد. حال یا خود هدفون به پورت لایتنینگ مجهز شده و یا اصلاً بدون سیم است و با بلوتوث به آیفون متصل می شود.

اما فرض کنید که چند ماه قبل، یک هدفون گران قیمت خریده اید. در این صورت، نمی توانید با آیفون خود از هدفون گران تان استفاده کنید. به همین دلیل گفته شده بود که اپل احتمالاً تصمیم دارد یک مبدل هم در جعبه آیفون ۷ قرار دهد تا مشکل این دسته از کاربران را حل نماید.

امروز ویدیویی از ویتنام و طریق یکی از کارمندان شرکت فاکسکان (یکی از شرکت هایی که در کارخانه های خود آیفون های اپل را تولید می کند) به فضای مجازی راه یافته که یک مبدل سفید رنگ را نشان می دهد. متاسفانه کارمند فاکسکان، به زبان انگلیسی صحبت نمی کند و همین مسئله، درک گفته هایش را دشوار می نماید. با این حال، وی خبر می دهد که این مبدل در جعبه آیفون بعدی قرار خواهد گرفت.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

اگر شما کاربری هستید که می خواهید از یک هدفون دیگر همراه با آیفون خود استفاده کنید، می توانید به سادگی حتی پس از حذف درگاه هدفون، این مبدل را به پورت لایتنینگ متصل کرده و سپس جک ۳.۵ میلیمتری هدفون حرفه ای خود را به آن متصل کنید. البته یک مشکل دیگر هم اینجا پیش می آید. شما نخواهید توانست به شکل همزمان موبایل خود را شارژ کرده و به موسیقی گوش کنید.

دعوت می کنیم این ویدیو را تماشا کرده و از حالا با قطعه ای که قرار است یکی از محتویات جعبه آیفون بعدی باشد آشنا شوید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.