ویدیو: نگاهی تازه به ایرپاد جدید و آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

به تازگی یکی از دیگر افشاکننده های مشهور چینی ویدیویی را تهیه کرده که در آن می توانید نگاهی تازه به دو آیفون جدید (آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس) و البته ایرپادهای تازه آنها با پورت لایتنینگ داشته باشید.


با حدف جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در آیفون جدید اپل، حالا هدفون به جای لبه بالایی، از پایین و درگاه لایتنینگ به آن متصل می شود. به نظر می رسد همین تغییر شنیدن موسیقی در حین راه رفتن را کمی ساده تر نماید. به علاوه، در این ویدیو خواهید دید که امکان کنترل حجم صدا از طریق ریموت روی ایربادهای جدید فراهم شده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

اگر بتوان به صحت این کلیپ اطمینان کرد، دیگر نباید در خصوص حذف قطعی جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در آیفون های امسال تردیدی به خود راه دهیم، ضمن این که به طور مشخص، خبری از تغییر دکمه فیزیکی هوم و جایگزینی آن با دکمه خازنی حساس به لمس نخواهد بود. به نظر می آید تیم کوک و همکارانش این ویژگی را برای آیفون ۷s و یا حتی آیفون ۸ کنار گذاشته اند. در ضمن نباید تایید مجدد حضور دوربین دوگانه در آیفون ۷ پلاس را نیز از قلم انداخت.

بعد از انتشار خبر حذف جک هدفون ۳.۵ میلیمتری از تلفن های هوشمند جدید اپل، سوالات زیادی در ذهن کاربران شکل گرفت. از جمله این که آیا ایرپادهای قدیمی تر دیگر در آیفون جدید قابل استفاده نخواهند بود؟ یا این که چگونه می شود در یک زمان هم به موسیقی دلخواه گوش داد و هم موبایل خود را شارژ کرد؟

احتمال قوی تر آن است که اپل برای هر دوی این مشکل ها یک مبدل خاص در نظر گرفته باشد. حالا این که این مبدل ها درون بسته بندی آیفون ۷ قرار بگیرند، یا این که باید به طور جداگانه آنها را خریداری نمود، بستگی به سخاوتمندی اهالی کوپرتینو دارد. باید تا ماه سپتامبر و مراسم رسمی اپل منتظر ماند تا به پاسخ این سوالات رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.