۶ روز پس از عرضه، یک سوم گجت های هوشمند اپل به iOS 10 بروزرسانی شدند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

بر اساس گزارش شرکت تحلیلی «میکس پنل»، در حال حاضر آخرین بروزرسان iOS روی یک سوم آیفون ها و آیپدها نصب شده و این در حالیست که تنها ۶ روز از عرضه آن می گذرد. معمولا اپل مدتی پس از عرضه نسخه اصلی بروزرسانش، بهبودهای لازم را اعمال می کند و در قالب یک بروزرسانی دیگر آن را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ حال آنکه پیش از چنین اتفاقی، ۳۳.۶۴ درصد از کاربران از نسخه دهم سیستم عامل مورد اشاره استفاده می کنند و تنها در ۲۴ ساعت اول، ۱۴ درصد از دارندگان ابزارهای هوشمند اپل، بروزرسان جدید iOS را دریافت و نصب کردند.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

باید به این نکته اشاره کنیم که استقبال از بروزرسان جدید در پی محبوبیت نسخه نهم سیستم عامل iOS است؛ چرا که سال گذشته درست پس از گذشت ۴ روز از عرضه رسمی iOS 9، نیمی از دستگاه ها به سرعت آپدیت یادشده را دریافت کردند و درحال حاضر نیز ۶۱.۵ درصد از کاربران همچنان از همین نسخه بر روی ابزارهای هوشمندشان استفاده می کنند. در سال ۲۰۱۵، استقبال ۵۰ درصدی از آخرین بروزرسان، رکود تمام بروزرسانی های iOS را شکست و تنها ۵.۴۲ درصد کاربران همچنان به نسخه های پیشین پایبند بودند که پس از عرضه آپدیت جدید در ۲۳ شهریور، این رقم به ۴.۸۶ درصد کاهش یافت.

عرضه رسمی iOS 10 از هفته گذشته آغاز شد. در بروزرسان جدید، رابط کاربری دستخوش تغییرات قابل توجهی شد که از جمله آنها می توان به تحولی در اپلیکیشن پیام رسان و بهبود هایی در قسمت های نقشه و تصاویر اشاره کرد. افزون بر این برنامه News هم درکنار سرویس موسیقی اپل با بهبودهای قابل توجهی روبرو شدند. بروزرسان یاد شده از قسمت تنظیمات دستگاه کماکان قابل دریافت است.

2 نظرات
  1. محمد می‌گوید

    سلام و خسته نباشید
    یه مورد عجیب یه هفته س برام پیش اومده … تو کامنت ها هم مورد مشابه پیدا نکردم

  2. Merkid می‌گوید

    سلام
    بیشتر اینها روی PPTP  تنظیم هستند، در این موارد قند شکنتون را روی L2TP باید تنظیم کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.