ایرپاد لایتنینگ جدید اپل، گاهی با نقص نرم افزاری روبرو می شود

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

شماری از کاربران آیفون ۷، در شبکه های اجتماعی به نقص فنی گاه و بیگاهی در ایرپاد لایتنینگ اشاره می کنند. اپل در پی حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون، صرفا از یک پورت در آیفون ۷ و ۷ پلاس بهره می برد که حالا به نظر می رسد گاهی کاربران را به خود درگیر می کند.


موضوع ازین قرار است که با گذشت چند دقیقه از اتصال ایرپاد به گوشی، دکمه های تنظیم صدا از کار می افتند و متعاقبا به تماس های دریافتی هم از طریق ایرپاد نمی توان پاسخ داد؛ دستیار صوتی سیری نیز دیگر تنها از طریق گوشی قابل فراخوانی است. حال آنکه مشکل یادشده قابل حل است و صرفا کافیست یک بار سیم ایرپاد جدا شود و پس از اتصال مجدد تا چند دقیقه همه قسمت ها به خوبی کار می کنند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

یکی از نویسندگان پایگاه اینترنتی «بیزنس اینسایدر»، در پی تماس با یک مسئول کمپانی اپل، می گوید این نقص فنی به زودی با یک بروزرسانی نرم افزاری برطرف خواهد شد.

اگرچه فناوری لایتنینگ بسیار پیشرفته تر از پورت مرسوم کابل صدا است، اما اقدام به حذف آن از سوی اپل کماکان برای شماری از کاربران قابل درک نیست و با انتقادهای بسیاری همراه است. بر اساس گفته های اپل، مشکل پیش آمده در ایرپاد به طور کامل به صورت نرم افزاری مرتفع می شود و از این حیث جای هیچ نگرانی برای کاربران وجود ندارد، حال آنکه تا زمان ارائه بروزرسانی مورد اشاره، نقص در عملکرد دکمه های تنظیم صدا همچنان پاربرجا خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.