اپل می خواهد پیام رسان iMessage را برای اندروید عرضه کند

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

برخی منابع غیر موثق از دیده شدن نمونه‌هایی از iMassage خبر می دهند که برای اندروید طراحی شده. همچنین گفته می شود که این طرح ها رابط کاربری متفاوتی داشته و احتمالا مطابق با پلت فرم اندروید شکل گرفته اند.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

اپلیکیشن مورد اشاره برای ارسال پیام های متنی، تصویری و صوتی در بین دستگاه‌های آی او اس کاربرد دارد و صرفا به انحصار این سیستم عامل درآمده است؛ باتوجه به این نکته، بسیار بعید می رسد که اپل حاضر باشد پیام رسان مذکور را در اختیار کاربران اندروید قرار دهد چرا که با این کار عملا انحصاری بودن اپلیکیشن مورد اشاره را زیر سوال می برد. پیش از این نیز درماه جولای شایعات مرتبط با این موضوع مطرح شده بودند و بر اساس آنها قرار بود اپل در کنفرانس توسعه دهندگان (WWDC 2016) از نسخه اندرویدی iMessage پرده بردارد که این اتفاق رخ نداد.

لازم است به این نکته اشاره کنیم که استیو جابز نیز در سال ۲۰۱۰ عنوان کرد که ممکن است اپلیکیشن Face Time که مخصوص برقراری تماس ویدیویی با دستگاه های آی او اس است را در اختیار کلیه‌ی پلت فرم ها قرار دهد، حال آنکه این اتفاق هیچگاه رخ نداد. در عین حال با توجه به اینکه اپل سال گذشته سرویس اشتراک Apple Music را در اختیار دستگاه های اندرویدی قرار داد، امکان اقدام مشابه از سوی شرکت مورد بحث چندان هم دور از انتظار نیست.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.